Новини
Питання проведення в районі Дня Гідності та Свободи обговорили на робочій нараді Друк
Понеділок, 13 листопада 2017, 16:15

13 листопада під керівництвом заступника голови районної державної адміністрації Єви Данич відбулася нарада про відзначення в районі Дня Гідності та Свободи.

В ході наради головний спеціаліст відділу культури Олеся Данилець ознайомила присутніх з сценарієм проведення вечору-пам'яті, який проходитиме у міському будинку культури, 21 листопада о 14:00 за київським часом. Під часу заходу присутні зможуть переглянути відеоролик про подвиг Героїв Небесної Сотні. Окрім того, відбудеться покладання квітів до стели воїнів які загинули в зоні проведення АТО.

За наслідками наради дано відповідні доручення.

IMG 9210 IMG 9206

Виноградівська РДА

 
У райдержадміністрації відбулося засідання районної робочої групи з питань виплати заробітної плати та зайнятості населення Друк
Понеділок, 13 листопада 2017, 16:08

13 листопада під керівництвом голови Виноградівської районної державної адміністрації Михайла Русанюка відбулося засідання районної робочої групи з питань виплати заробітної плати та зайнятості населення, забезпечення реалізації рішень, спрямованих на підвищення рівня оплати праці та дотримання норм законодавства в частині мінімальної заробітної плати.

Згідно інформації, яку надала начальник управління соціального захисту населення Уляна Курташ, у серпні місяці поточного року заробітна плата штатних працівників юридичних осіб становила 7020 гривень, що більше показника початку року на 25,8 %, відповідного періоду 2016 року на 38,8 % те середньообласного на 10,9 %. Розмір середньомісячної заробітної плати перевищив розміри соціальних стандартів і нормативів: прожиткового мінімуму на одну особу (1624 грн.) у 4,3 рази; прожиткового мінімуму для працездатних громадян (1684 грн.) у 4,2 рази; осіб які втратили працездатність (1312 грн.) у 5,3 рази. Окрім того, на двох підприємствах району, була зафіксована заробітна плата меншу прожиткового мінімуму.

IMG 9195 IMG 9199

Виноградівська РДА

 

 
У Підвиноградові відбулися змагання з важкої атлетики Друк
Понеділок, 13 листопада 2017, 14:55

IMG 9067  IMG 9041

11 листопада у важкоатлетичному спортивному залі села Підвиноградів відбулася Першість ДЮСШ Закарпатської області з важкої атлетики. Привітати учасників змагань прийшла перший заступник голови райдержадміністрації Наталія Костелеба-Веремчук та заступник керівника апарату райдержадміністрації, депутат Підвиноградівської сільської ради Ігор Вантюх.

Наталія Костелеба-Веремчук привітала учасників із початком змагань та вручили подяки голови райдержадміністрації за високий професіоналізм, багаторічну сумлінну працю, вагомий особистий внесок у розвиток важкої атлетики Виноградівщини тренерам із важкої атлетики Виноградівської дитячо-юнацької спортивної школи Олександру Галу та Миколі Попу. Окрім того перший заступник голови райдержадміністрації відмітила роботу сіьского депутата Ігора Вантюха, в тому числі розвитку спорту, а зокрема важкої атлетики.

Всього у змаганнях взяло участь близько 50 учасників із різних районів Закарпатської області.

IMG 9085  IMG 9116

Виноградівська РДА

 
У райдержадміністрації обговорили проблемні питання ромської національної меншини Друк
Субота, 11 листопада 2017, 11:33

IMG 9037 IMG 9034

11 листопада керівник апарату райдержадміністрації Юрій Продан та заступник керівника апарату-начальник організаційного відділу апарату райдержадміністрації Ігор Вантюх зустрілися з начальником управління національностей та релігій обласної державної адміністрації Йосипом Резешом, а також з головою Громадської ради ромської національної меншини при Закарпатській обласній раді Борисом Бучко.

В ході зустрічі обговорювалися проблемні питання, які виникають в компактних поселеннях ромів на території Виноградівського району, а також ймовірні шляхи їх вирішення.

За наслідками проведеної зустрічі прийняті раціональні рішення.

IMG 9029 IMG 9026

Виноградівська РДА

 
Комісія з розгляду питань в галузі земельних відносин провела своє чергове засідання Друк
П'ятниця, 10 листопада 2017, 15:08

IMG 9013 IMG 9014

Десятого листопада під керівництвом заступника голови районної державної адміністрації Єви Данич відбулося засідання комісії з розгляду питань в галузі земельних відносин.

В ході засідання членами комісії розглянуто два питання, а саме : про виділення в натурі ( на місцевості) земельної частки (паю) та затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановленя меж земельної ділянки в натурі (на міцевості) та видачу дублікатів сертифікатів.

Розглянувши всі питання, комісією прийняті відповідні рішення.

Виноградівська РДА

 
У райдержадміністрації відбувся семінар-навчання на тему: «Сільський туризм: чого розпочати та як досягти успіху» Друк
П'ятниця, 10 листопада 2017, 11:38

Дев'ятого листопада у малому залі засідань райдержадміністрації, за сприяння департаменту економічного розвитку та торгівлі облдержадміністрації, проведено семінар-навчання для представників сільського туризму на тему: «Сільський туризм: чого розпочати та як досягти успіху». Участь в заході взяли власники приватних сільських садиб району та бажаючі займатися сільським туризмом в майбутньому.

Тренер семінару Діана Сідун-Сович ознайомила присутніх з сучасними тенденціями розвитку сільського туризму, а також надала методичні рекомендації з основ планування діяльності такого виду туризму.

Окрім того, під час навчання визначили «родзинки», які можуть запропонувати сільські власники в своїх садибах.

На закінчення семінару учасники отримали сертифікати відповідного зразка.

IMG 8990 IMG 2563

Виноградівська РДА

 
Відділ економічного розвитку і торгівлі райдержадміністрації інформує! До уваги суб’єктів підприємницької діяльності району! Друк
Четвер, 09 листопада 2017, 15:22

procent fotoЗ метою поліпшення фінансової забезпеченості суб'єктів малого та середнього підприємництва, розширення можливостей в отриманні фінансово-кредитних ресурсів, залучення інвестицій у розвиток бізнесу, реалізації підприємницьких бізнес-ініціатив затверджено рішенням обласної ради 22.12.2016 №607 «Програму розвитку малого і середнього підприємництва в Закарпатській області на 2017-2018 роки».
Відповідно до цієї Програми, суб'єктам малого і середнього підприємництва надається фінансова підтримка, зокрема на відшкодування відсоткових ставок за кредитами, згідно з відповідним Порядком. Цей Порядок визначає механізм проведення на конкурсних засадах відбору інвестиційних проектів суб'єктів малого та середнього підприємництва області, та передбачає залучення коштів обласного бюджету для часткового відшкодування відсоткових ставок за користування кредитами у національній та іноземній валюті, що надаються державними банківськими установами суб'єктам малого та середнього підприємництва на реалізацію інвестиційних проектів. Кошти на Компенсацію надаються в межах одного бюджетного року і сума компенсації не може перевищувати 100,0 тис. грн. У разі, коли термін реалізації проекту перевищує один бюджетний рік, питання подальшої компенсації розглядається конкурсною комісією в наступному бюджетному році.
Заявки на участь у конкурсі приймаються департаментом економічного розвитку і торгівлі облдержадміністрації, м. Ужгород, пл. Народна,4.
Учасники конкурсу подають до конкурсної комісії:
1. Заяву.
2. Бізнес-план інвестиційного проекту.
3. Копію кредитного договору.
4. Довідку про відсутність заборгованості з податків, зборів, інших обов'язкових платежів , внесків до фондів загальнообов'язкового соціального страхування та виплати заробітної плати.
Конкурсна комісія проводить розгляд, обговорення поданих матеріалів, заслуховує претендентів та приймає рішення про надання Компенсації.
За додатковою інформацією прохання звертатися до Департаменту економічного розвитку і торгівлі обласної державної адміністрації (тел.61-66-74, 61-35-16) та відділу економічного розвитку і торгівлі Виноградівської райдержадміністрації.

Відділ економічного розвитку і торгівлі райдержадміністрації

 
У райдержадміністрації відбулося засіданні робочої групи з питань контролю за рівнем малюкової смертності Друк
Четвер, 09 листопада 2017, 14:42

IMG 8967Дев'ятого листопада під керівництвом першого заступника голови районної державної адміністрації Наталії Костелеби-Веремчук відбулося засідання робочої групи з питань контролю за рівнем малюкової смертності при Виноградівській райдержадміністрації.

Участь у нараді взяли: заступник керівника апарату-начальник відділу організаційної роботи апарату райдержадміністрації Ігор Вантюх, начальник відділу охорони райдержадміністрації Леся Королевич, головний лікар центральної районної лікарні Надія Онисько, заступник головного лікаря центральної районної лікарні з дитинства та пологової допомоги Ольга Довжанчук, голова Підвиноградівської сільської ради Юрій Зихор, голова Королівської селищної ради Павло Фабріцій, а також радники голови райдержаміністарції з питань інтеграції ромів в українське суспільство Арсеній Богар та Мар'яна Ботош.

В ході засідання про аналіз малюкової смертності в районі за дев'ять місяців 2017 року та виконання заходів по попередженню малюкової смертності інформувала заступник головного лікаря районної лікарні з дитинства та пологової допомоги Ольга Довжанчук. Так, за 9 місяців 2017 року у Виноградівському районі померла 21 дитина до 1-го року життя проти 14 за аналогічний період 2016 року. В ранньому неонатальному періоді померло троє дітей, проти тьрох, в перинатальному періоді - 16 дітей проти 12, в пізньому неонатальному періоді померло п'ять дітей, проти двох.

IMG 8976Наталія Костелеба-Веремчук наголосила на тому, що проблему малюкової смертності, як і дитячої в цілому, слід розглядати у більш широкому плані. Вирішувати її спільними зусиллями служб для досягнення позитивної динаміки стосовно зниження малюкової смертності.

В ході засідання членами робочої групи вирішено провести інформаційно-розяснювальну роботу та консультативну допомогу, для майбутніх матерів стосовно належного догляд за новонародженим, в місцях компактного проживання ромів.

За наслідками засідання перший заступник голови райдержадміністрації дала ряд відповідних доручення керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації.

Виноградівська РДА

 
16 - 17 листопада 2017 року проводитиметься комплексна перевірка діючої системи централізованого оповіщення цивільного захисту Друк
Середа, 08 листопада 2017, 14:29

74ed478e174bc1197e0faa81a36609f0 XLУправління цивільного захисту Закарпатської обласної державної адміністрації повідомляє, що 16 - 17 листопада 2017 року проводитиметься комплексна перевірка діючої системи централізованого оповіщення цивільного захисту Закарпатської області із залученням всіх засобів доведення інформації (електричні сирени, гучномовці, проводове мовлення). Управління звертається до усіх мешканців області та гостей з проханням зберігати спокій та пам'ятати, що всі сигнали, котрі будуть передаватися в цей період в ефірі дротового радіомовлення та через гучномовці, розміщені у місцях масового перебування людей (вокзали, школи, місця громадського відпочинку та ін.), а також сигнали електросирен, розміщених на територіях підприємств та організацій, є навчальними.

Нагадуємо, що уривчасте звучання електросирен означає - «УВАГА ВСІМ!». Почувши їх звучання необхідно включати обласне телебачення, радіомовлення (дротове або ефірне) для прослуховування повідомлень, що передаються. В подальшому діяти відповідно до отриманої інформації.

Управління цивільного захисту Закарпатської ОДА

 
Перелік відомостей, що становлять службову інформацію у Виноградівській РДА Друк
Вівторок, 07 листопада 2017, 15:32

 

 

 

У К Р А Ї Н А

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

голови Виноградівської районної державної адміністрації

Закарпатської області

 

06.11.2017                                        Виноградів                                      309

 

Про Перелік  відомостей, що становлять  службову інформацію, у Виноградівській районній державній адміністрації

 

         Відповідно до статей 6 і 39 Закону України „Про місцеві державні адміністрації”, на виконання Законів України „Про інформацію”, „Про доступ до публічної інформації”, Указу Президента України від 5 травня 2011 року             № 547/2011 „Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації”, постанови Кабінету Міністрів України від 19 жовтня 2016 року № 736 „Про затвердження Типової інструкції про порядок ведення обліку, зберігання, використання і знищення документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію”, розпорядження голови обласної державної адміністрації від 27.10.17 № 545 „Про Перелік відомостей, що становлять службову інформацію, у Закарпатській обласній державній адміністрації”:

 

1. Затвердити Перелік відомостей, що становлять службову інформацію, у Виноградівській районній державній адміністрації, що додається.

2. Керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації, забезпечити вивчення затвердженого Переліку та здійснювати постійний контроль за правильним його застосуванням.

3. Відділу у справах преси, інформаційних технологій та зв’язку апарату державної адміністрації (Кормош В.В.) забезпечити оприлюднення цього розпорядження на офіційному веб-сайті райдержадміністрації.

4. Визнати такими, що втратило чинність, розпорядження голови райдержадміністрації від 02.12.16 № 374 „Про введення в дію Переліку  відомостей, що містять службову інформацію, у Виноградівській районній державній адміністрації”.

5. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на керівника апарату державної адміністрації Продана Ю.Ю.

 

 

 

Голова державної адміністрації                                                          М. Русанюк


 

                                                                                                                     ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                                                                     Розпорядження голови

                                                                                                                     державної адміністрації

                                                                                                                     06.11.2017309

 

 

П Е Р Е Л І К

відомостей, що становлять службову інформацію,

у Виноградівській районній державній адміністрації

 

з/п

Відомості, що становлять службову інформацію

Мобілізаційна підготовка

(крім тих, на які поширюється дія Зводу відомостей, що становлять державну таємницю, затвердженого наказом Служби безпеки України від 12.08.2005 № 440, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 17 серпня 2005 року за № 902/11182 (зі змінами))

1.

Відомості про заходи мобілізаційної підготовки, мобілізаційний план райдержадміністрації, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій всіх форм власності, які залучаються до виконання мобілізаційних завдань щодо:

1.1.

створення, утримання, передавання, ліквідації, реалізації та фінансування мобілізаційних потужностей, які планується задіяти в особливий період;

1.2.

потреби, можливості виробництва, закупівлі та постачання продовольства, сільськогосподарської продукції для забезпечення населення в особливий період;

1.3.

потреби та можливості виробництва речового майна і непродовольчих товарів для забезпечення функціонування національної економіки та життєзабезпечення населення  в особливий період;

1.4.

можливості забезпечення, постачання лікарських засобів та медичного   майна для забезпечення населення в особливий період;

1.5.

заявок та інших документів із постачання паливно-мастильних матеріалів в особливий період;

1.6.

мобілізаційних завдань (замовлень) для райдержадміністрації, сільських і селищних, міської рад та безпосередніх виконавців із виробництва продовольчих і непродовольчих товарів, виконання робіт і надання послуг в особливий період;

1.7.

забезпечення виконавців мобілізаційних завдань матеріально-технічними, сировинними та енергетичними ресурсами в особливий період;

1.8.

договорів (контрактів) на виконання мобілізаційних завдань (замовлень) на особливий період;


1.9.

кількості автотранспортної, дорожньо-будівельної, підйомно-транспортної техніки, яка підлягає передаванню до складу Збройних Сил України, інших військових формувань, у райдержадміністрації; 

1.10.

показників із праці та кадрів, джерел забезпечення кадрами потреб в особливий період;

1.11.

підготовки фахівців у закладах освіти в особливий період;

1.12.

надання медичних, транспортних, житлово-комунальних, побутових, ремонтних та інших послуг в особливий період;

1.13.

відомостей про номенклатури, обсяги (норми), місця зберігання матеріальних цінностей мобілізаційного резерву окремого підприємства, установи, організації;

1.14.

окремих відомостей щодо капітального будівництва в особливий період;

1.15.

створення страхового фонду документації для забезпечення виробництва продукції, виконання робіт, надання послуг в особливий період;

1.16.

потреби сільського господарства у хімічних і мікробіологічних засобах захисту рослин, мінеральних добривах в особливий період;

1.17.

замовлення на виробництво і постачання лікарських засобів та виробів  медичного призначення в особливий період;

1.18.

надання медичних послуг у галузі охорони здоров’я в особливий період;

1.19.

організаційно-штатної структури, положень та функцій структурних   підрозділів райдержадміністрації на особливий період

 

Відомості за окремими показниками про організацію оповіщення, управління і зв’язку, порядок переведення райдержадміністрації, підприємств, установ та організацій, які є виконавцями мобілізаційних завдань (замовлень), на режим роботи в умовах особливого періоду

 

Відомості про заходи, передбачені для забезпечення сталого функціонування райдержадміністрації, а також підприємств, установ, організацій, які є виконавцями мобілізаційних завдань (замовлень) в особливий період

 

Документи пункту управління райдержадміністрації

 

Календарні плани основних робіт керівного складу райдержадміністрації, керівників структурних підрозділів та підрозділів апарату райдержадміністрації на особливий період

 

Інформація про виконання законів, інших нормативно-правових актів  з питань мобілізаційної підготовки та мобілізації (доповіді та доповідні записки)

 

Плани роботи мобілізаційного підрозділу та інформація про хід їх виконання

 

Методичні та методологічні матеріали з питань мобілізаційної підготовки


 

Звіти та додатки до них про стан мобілізаційної підготовки щодо мобілізаційної готовності райдержадміністрації,   підприємств, установ та організацій, які є виконавцями мобілізаційних завдань (замовлень) в особливий період

10.

Відомості про програму мобілізаційної підготовки райдерждміністрації

10.1.

Відомості про потребу та фактичні витрати для фінансування заходів мобілізаційної програми райдержадміністрації

11.

Зведені звіти про чисельність працюючих і військовозобов’язаних, які заброньовані згідно з переліками посад і професій та працюють у  райдержадміністрації,   на підприємствах, в установах і організаціях, яким встановлено мобілізаційні завдання (замовлення) на особливий період

11.1.

Список заброньованих військовозобов'язаних, які працюють в  райдержадміністрації

11.2.

Список військовозобов’язаних, на яких оформляється відстрочка від призову у воєнний час відповідно до переліку посад і професій

11.3.

Відомості про видачу посвідчень про відстрочку від призову до Збройних Сил на період мобілізації та на воєнний час військовозобов’язаним, які заброньовані згідно з переліками посад і професій

12.

Списки посадових осіб райдержадміністрації які мають мобілізаційні посвідчення

13.

План заміщення військовозобов’язаних, які підлягають призову на військову службу у разі мобілізації та у військовий час

14.

Відомості про функціонування єдиної транспортної системи України в особливий період у частині, що стосується райдержадміністрації

15.

Відомості про плани технічного прикриття об’єктів водо,- теплопостачання та водовідведення на особливий період

16.

Відомості про потребу в асигнуваннях та фактичні фінансові витрати на мобілізаційну підготовку райдержадміністрації, підприємства, установи та організації

17.

Табель термінових донесень райдержадміністрації

18.

Документи із нормованого забезпечення населення (далі – НЗН)  продовольчими та непродовольчими товарами в особливий період:

18.1.

розпорядження голови райдержадміністрації щодо питань НЗН;

18.2.

план заходів, які проводяться в    райдержадміністрації під час запровадження НЗН. План оперативного виклику та збору керівного складу, якому доводяться завдання щодо НЗН;

18.3.

структура та штатний розпис органів НЗН, план комплектування зазначених органів;

18.4.

дані про чисельність населення (працюючого та непрацюючого), підприємств, установ та організацій, де будуть розгорнуті пункти видачі документів НЗН;


18.5.

перелік підприємств, установ і організацій, які припиняють свою діяльність у зв’язку із введенням воєнного стану чи проведення мобілізації. Перелік підприємств торгівлі та закладів ресторанного господарства, які припиняють свою діяльність із запровадженням НЗН, та рішення органу виконавчої влади про використання залишків продовольчих та непродовольчих товарів цих підприємств;

18.6.

перелік підприємств торгівлі та закладів ресторанного господарства, які будуть задіяні для НЗН. План закріплення підприємств торгівлі, закладів ресторанного господарства за підприємствами, установами і організаціями;

18.7.

взаємодія підрозділів системи нормованого забезпечення населення в особливий період та умовні найменування документів НЗН для замовлення на друкування і надання звітності;

18.8.

зразки документів з нормованого забезпечення населення в особливий період;

18.9.

порядок доставки документів НЗН від карткового бюро до райдержадміністрації

19.

Плануючі документи із підготовки карткового, контрольно-облікового бюро тощо до роботи в умовах особливого періоду:

19.1.

матеріали з проведення занять із керівництвом карткового та контрольно-облікового бюро

20.

План контролю виконання основних заходів особливого періоду райдержадміністрації

21.

Матеріали проведення військово-економічного мобілізаційного навчання (тренування) із органами управління  райдержадміністрації

22.

Плани перевірки стану мобілізаційної підготовки і мобілізаційної готовності райдержадміністрації та підприємств, установ і організацій, що є виконавцями мобілізаційних завдань, та акти про результати перевірки

Цивільний захист

(крім тих, на які поширюється дія Зводу відомостей, що становлять державну таємницю, затвердженого наказом Служби безпеки України від 12.08.2005 № 440, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 17 серпня 2005 року за № 902/11182 (зі змінами))

23.

Відомості про організацію реагування та дій у разі виникнення аварій на об’єктах, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави

24.

Відомості про час та маршрут перевезення вибухових речовин та засобів підриву, вибухонебезпечних предметів, а також місця їх знищення та знешкодження

25.

Відомості про заходи цивільного захисту на особливий період району, підприємств, установ та організацій

26.

Відомості за сукупністю складових показників про зміст та основні напрями розвитку інженерно-технічних заходів цивільного захисту на особливий період, які плануються (реалізованих) у містобудівній документації відповідних адміністративно-територіальних одиниць

27.

Табелі термінових та строкових донесень ДСНС України

 


28.

Виписки з таблиці позивних посадових осіб

29.

Розділ Плану евакуації населення району щодо евакуаційних заходів у випадку проявів тероризму

30.

Відомості про організацію оповіщення, управління і зв’язку цивільного захисту, стану їх окремих складових

31.

Відомості стосовно організації та проведення навчань і тренувань органів управління і сил територіальної підсистеми (ланки територіальної підсистеми) єдиної державної системи цивільного захисту щодо дій в умовах особливого періоду

32.

Перелік об’єктів, що належать до категорії цивільного захисту

33.

Відомості, що містяться у нормативних документах з проектування та будівництва об’єктів цивільного захисту

Територіальна оборона

(крім тих, на які поширюється дія Зводу відомостей, що становлять державну таємницю, затвердженого наказом Служби безпеки України від 12.08.2005 № 440, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 17 серпня 2005 року за №902/11182 (зі змінами))

34.

Відомості про заходи, які проводяться під час переведення райдержадміністрації на функціонування в умовах особливого періоду

35.

Відомості про виділення будівель, споруд, земельних ділянок, транспортних та інших матеріально-технічних засобів Збройним Силам України, іншим військовим формуванням в особливий період

36.

Нормативно-розпорядчі документи тавідомості щодо розроблення документів планування заходів, стан підготовки та результати виконання завдань територіальної оборони

37.

Відомості про об’єкти першої і другої груп регіонального та місцевого значення, що підлягають охороні і обороні в особливий період. Договори на здійснення оборони

Економіка

38.

Відомості стандартів продукції подвійного призначення, які не становлять державну таємницю

Житлово-комунальне господарство

39.

Координати об’єктів джерел комунального водозабезпечення у місцях водозабору

40.

Відомості про запаси знезаражуючих речовин для очищення питної води

41.

Організаційні заходи та технічні засоби охорони об’єктів комунального водозабезпечення

42.

Відомості, що розкривають координати об’єктів газопостачання та електропостачання

43.

Відомості про фактичні об’єми запасів, місця розташування поверхневих або підземних резервних джерел водозабезпечення у районах та містах з населенням до 100 тис. осіб та більше

Міжнародна діяльність


44.

Листи на адресу органів Служби безпеки України про візити закордонних делегацій (із зазначенням прізвищ, імен та посад її членів, а також про час перебування та мету відвідування), якщо вони містять службову інформацію

45.

Акти експертизи матеріальних носіїв інформації, які заплановано передати іноземцям

46.

Відомості про організаційні та технічні заходи з охорони інформації з обмеженим доступом під час міжнародного співробітництва.

Охорона державної таємниці

(крім тих, на які поширюється дія Зводу відомостей, що становлять державну таємницю, затвердженого наказом Служби безпеки України від 12.08.2005 № 440, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 17 серпня 2005 року за № 902/11182 (зі змінами))

47.

Відомості за окремими показниками про планування та організацію запровадження заходів забезпечення режиму секретності, фактичний стан організації охорони державної таємниці на конкретному об’єкті інформаційної діяльності

48.

Відомості про перелік, результати обстеження та стан режимного приміщення (зони, території тощо) для проведення конкретних видів секретних робіт

49.

Відомості про забезпечення режиму секретності в умовах особливого періоду, надзвичайного стану або у разі виникнення загрози захоплення матеріальних носіїв секретної інформації

50.

Відомості про стан та порядок здійснення пропускного, внутрішньо-об’єктового режиму та охорону режимних приміщень

51.

Відомості про результати службових розслідувань за фактом втрати матеріальних носіїв секретних інформації, володіння якими не дасть змоги зацікавленій стороні ініціювати витік державної таємниці

52.

Відомості, що містяться у заявках на видачу дозволу на здійснення діяльності, пов’язаної з державною таємницею, володіння якими не дасть змоги зацікавленій стороні ініціювати витік державної таємниці

53.

Звіт про стан забезпечення охорони державної таємниці

54.

Номенклатура та зміни до номенклатури посад працівників, перебування на яких потребує оформлення допуску і надання доступу до державної таємниці, та акти щодо її перегляду

55.

Вмотивований запит щодо розгляду питання про надання громадянинові допуску до державної таємниці

56.

Облікові картки громадян про надання допуску до державної таємниці

57.

Картка результатів перевірки громадянина у зв’язку з допуском до державної таємниці

58.

Протоколи засідань експертних комісій з питань таємниць та з проведення експертизи цінності документів

59.

Розпорядження (накази) про надання доступу громадянам до державної таємниці, якщо одночасно надається допуск до конкретної секретної інформації


60.

Акти перевірок стану охорони державної таємниці, якщо вони не містять секретної інформації

61.

Акти знищення секретних документів

62.

Акти приймання-передавання матеріальних носіїв секретної інформації

63.

Акти щодо перегляду грифів секретності документів

64.

Номенклатура секретних справ. Описи справ постійного і тривалого зберігання

65.

Відомості щодо перегляду грифу обмеження доступу секретних матеріальних носіїв інформації

66.

Відомості про виїзди в іноземні країни громадян, яким надано допуск та доступ до державної таємниці

67.

Журнал обліку підготовлених документів

68.

Журнал обліку вхідних документів

69.

Висновок про обізнаність громадянина у відомостях, що становлять державну таємницю

70.

Журнал обліку висновків про обізнаність громадянина у відомостях, що становлять державну таємницю

Технічний захист інформації (ТЗІ)

(крім тих, на які поширюється дія Зводу відомостей, що становлять державну таємницю, затвердженого наказом Служби безпеки України від 12.08.2005 № 440, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 17 серпня 2005 року за № 902/11182 (зі змінами))

71.

Відомості про взаємодію між органами державної влади, органами місцевого самоврядування, утвореними відповідно до законів України військовими формуваннями, підприємствами, установами та організаціями, незалежно від організаційно-правових форм власності, з питань організації ТЗІ

72.

Розпорядження (накази) та акти щодо технічного захисту інформації, якщо вони не містять секретної інформації

73.

Акти категоріювання та обстеження конкретного об’єкта інформаційної діяльності

74.

Узагальнені відомості про організацію технічного захисту інформації на конкретному об’єкті інформаційної діяльності

75.

Відомості про загрози (моделі загроз, моделі порушників) щодо інформації з обмеженим доступом, що циркулює на окремому об’єкті інформаційної діяльності або в окремій інформаційно-телекомунікаційній системі

76.

Відомості про вимоги щодо забезпечення технічного захисту відомостей з обмеженим доступом

77.

Відомості про планування, запровадження заходів, фактичний стан щодо забезпечення захисту інформації зобмеженим доступом стосовно об’єкта інформаційної діяльності та/або в інформаційно-телекомунікаційній системі


78.

Відомості за окремими показниками про склад засобів комплексної системи захисту інформації з обмеженим доступом щодо об’єкта інформаційної діяльності та/або в інформаційно-телекомунікаційній системі

79.

Відомості про норми ефективності захисту або характеристики засобів забезпечення захисту інформації з обмеженим доступом

80.

Зведені відомості щодо сучасних засобів забезпечення ТЗІ загального призначення, досягнень науки, що можуть бути використані для потреб ТЗІ

81.

Відомості щодо встановлення, переустановлення і зняття телефонних апаратів урядового зв’язку, а також довідники, переліки, списки абонентів урядового зв’язку

82.

Акти приймання-передавання засобів ТЗІ

83.

Відомості про абонентів урядового зв’язку

Інші відомості

84.

Доповідні, службові записки, пропозиції та подання, що вносяться головою державної адміністрації на адресу Президента України та Прем’єр-міністра України

85.

Інформація, що міститься у документах, які становлять внутрівідомчу службову кореспонденцію, доповідні записки, рекомендації, якщо вони пов’язані з розробкою напряму діяльності райдержадміністрації, її структурних підрозділів або здійснення ними контрольних, наглядових функцій, процесом прийняття рішень і передують публічному обговоренню та/або прийняттю рішень

86.

Відомості, що містять службову/конфіденційну інформацію інших державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій, отримані райдержадміністрацією у рамках здійснення власних повноважень або у процесі обміну інформацією

87.

Відомості, отримані у процесі службових розслідувань з питань протидії корупції, до моменту прийняття щодо них рішення

88.

Відомості щодо етнокультурних проблем, обумовлених сепаратистськими, ксенофобськими та іншими дестабілізуючими антидержавними настроями і тенденціями

89.

Відомості про участь у заходах з антитерористичної діяльності, які не підпадають під дію Зводу відомостей, що становлять державну таємницю

 

 

 

 

Керівник апарату державної адміністрації                                        Ю. Продан                                                    

 

 

 

 

 
У Виноградові відбулися тренування по приведенню в готовність захисних споруд Друк
Вівторок, 07 листопада 2017, 15:21

Сьомого листопада на базі захисної споруди цивільного захисту Державної пожежно-рятувальної частини 6 міста Виноградів та підвального приміщення багатоквартирного житлового будинку відбулися практичні тренування з приведення захиснх споруди у готовність до прийняття населення, що підлягає укриттю, у разі виникнення надзвичайно ситуації.

В ході тренування перевірено готовність органів управління та сил цивільного захисту району до дій у разі проведення укриття населення в найпростіших захисних спорудах цивільного захисту.

IMG 8738  IMG 8743

Виноградівська РДА

 
Михайло Русанюк привітав працівників культури та майстрів народного мистецтва із професійним святом Друк
Вівторок, 07 листопада 2017, 14:57

IMG 8806  IMG 8847

Сьомого листопада у концертному залі міського будинку культури відбулися урочистості з нагоди відзначення Всеукраїнського дня працівників культури та майстрів народного мистецтва.

Привітати творчих людей із професійним святом прийшов і голова Виноградівської райдержадміністрації Михайло Русанюк. Побажав їм багато творчих звершень, натхнення та наснаги до роботи, а також нагородив грамотою голови райдержадміністрації начальника відділу культури державної адміністрації Василя Югаса. Окрім того подяками голови райдержадміністрації були нагороджені народна майстриня, член Національної спілки майстрів народного мистецтва України Ольга Гал, хореографічний ансамбль „Галактика" Виноградівського міського будинку культури, гурт „Чаламада", а також хор працівників культури та любителів хорового співу Виноградівського міського будинку культури.

Натомість учасники хору працівників культури та любителів хорового співу Виноградівського міського будинку культури порадували всіх присутніх насиченою концертною програмою.

IMG 8903  IMG 8918

Виноградівська РДА

 
У Виноградові відбулося освячення дитячого будинку сімейного типу сім’ї Івасик Друк
Понеділок, 06 листопада 2017, 16:57

Четвертого листопада відбулося освячення дитячого будинку сімейного типу сім'ї Івасик. На освяченні були пристуні: начальник служби у справах дітей Закарпатської ОДА Світлана Якімєліна, начальник служби у справах дітей Виноградівської РДА Єва Беланинець, меценат Ендрю Джон Мак Вей, духовенство та сестри монахині. Освячення проводив єпископ-помічник Мукачівської греко-католицької єпархії Владика Ніл.

IMG 8632 IMG 8665

За дорученням голови Виноградівської райдержадміністрації начальник служби у справах дітей Виноградівської РДА Єва Беланинець вручила подяку за вагомий особистий внесок в організації державної політики України з розвитку сімейних форм виховання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, за будівництво та відкриття дитячого будинку сімейного типу сім'ї Івасик меценату Ендрю Джону Мак Вею.

IMG 8594 DSC 0070

Дитячий будинок сімейного типу створений розпорядженням голови Виноградівської районної державної адміністрації №131 від 28.04.2017. Побудований за кошти благодійного фонду «Take hope» Сполученого Королівства Великої Британії.

Виноградівська РДА

 
На порядку денному дотримання трудової та виконавської дисципліни Друк
Понеділок, 06 листопада 2017, 15:45

IMG 8725  IMG 8716

Шостого листопада керівник апарату райдержадміністрації Юрій Продан провів робочу нараду з керівниками та спеціалістами структурних підрозділів районної державної адміністрації.

Основним питання на порядку денному був стан дотримання трудової та виконавської дисципліни працівниками райдержадміністрації.

Юрій Продан наголосив на тому, що всі без винятку державні службовці повинні неухильно дотримуватися трудової та виконавської дисципліни, а також якісно виконувати свої посадові обов'язки.

Виноградівська РДА

 
<< Початок < 1 2 3 4 5 6 7 9 > Кінець >>

Сторінка 9 з 193

Виноградівщина

Райдержадміністрація

Поточна діяльність

Послуги

Публічна інформація

Звернення громадян

Прес-центр

president baner

anons_3

drv_baner

mdz baner

library

rajrada

rajvo

M2 UA RU 300x84

ee-banner 

fmap 1

dsvv

gadjacha linija

1111111111111

 

11111
Голова Виноградівської районної державної адміністрації
РУСАНЮК МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ
konstytucia
ogoloshennya
pidrozdily
kultura
stktor turizmu
apk
dpi
rcsssdm
justycia_2
upszn
stat
golovderzhsluzhba
rkmr
dkz
dkz
terinspect praci
pfu
lishosp
eco
365
korupcia
 

bvpd

Flaer Patronat 1 - -400x842

 

soc reklama

2018
Лютий
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728    
Слідкуйте за нами на Facebook!
social facebook box blue

Останні новини

Хто зараз на сайті

На даний момент 51 гостей на сайті
1joomla.ru picma.ru mamentyev.ru
© 2005 - 2017 ВИНОГРАДІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
Адреса: 90300, Закарпатська область, м. Виноградів, площа Миру, 5
тел./факс: (03143) 2-33-50    e-mail: vinrda@ukrpost.ua
При використанні матеріалів - обов'язкове посилання на джерело!
Карта сайту