Новини
Питання відзначення в районі Дня соборності України обговорили на робочій нараді Друк
Середа, 17 січня 2018, 16:06

image2365717 січня під керівництвом заступника голови районної державної адміністрації Єви Данич відбулася нарада про відзначення в районі Дня соборності України та 72-ї річниці утворення Закарпатської області у складі України

Під час наради визначено дату проведення, а саме 22 січня 2018 року о 10:00 за київським часом, біля памятика-погруддя Тараса Григоровича Шевченка відбудуться урочистості з нагоди відзначення Дня Соборності України та 72-ї річниці утворення Закарпатської області у складі України. Окрім того в бібліотеках та будинках культури Винградівського району проводитимуться тематичні заходи.

За наслідками наради заступник голови районної державної адміністрації дала відповідні доручення.

Виноградівська РДА

 
У райдержадміністрації обговорено підсумки організаційно масової роботи райдержадміністрації за IV квартал 2017 року Друк
Середа, 17 січня 2018, 13:49

IMG 3080  IMG 3078

17 січня за головуванням керівника апарату райдержадміністрації Юрія Продана відбулася нарада про підсумки організаційно масової роботи райдержадміністрації за IV квартал 2017 року.

Заступник керівника апарату райдержадміністрації Ігор Вантюх інформував, що протягом ІV кварталу 2017 року районною державною адміністрацією здійснювалися заходи щодо забезпечення реалізації законів України „Про місцеві державні адміністрації ", „ Про запобігання корупції" та завдань, визначених Указами Президента України, постановами Кабінету Міністрів України, розпорядженнями та дорученнями керівництва обласної і районної державних адміністрацій.  Протягом ІV кварталу 2017 року проведено наради при голові райдержадміністрації, першому заступнику голови райдержадміністрації, заступнику голови райдержадміністрації та керівнику апарату райдержадміністрації. За результатами проведених нарад прийняті відповідні рішення та видані дорученя.

Протягом звітного періоду забезпечено здійснення моніторингу суспільно-політичних процесів на території Виноградівського району, юридичним відділом райдержадміністрації надавалася консультативно-методична допомога працівникам органів місцевого самоврядування та працівникам структурних підрозділів райдержадміністрації, методична допомога щодо дотримання вимог чинного законодавства при веденні кадрової роботи, здійснювалася робота щодо ведення Державного реєстру виборців відповідно до розпоряджень Центральної виборчої комісії. Опрацьовано 713 документів вхідної кореспонденції, в тому числі 62 розпорядження голови обласної державної адміністрації. Всі розпорядчі документи опрацьовані у відповідності з вимогами інструкції з діловодства в райдержадміністрації. Звернення громадян, які надійшли до райдержадміністрації розглянуті, терміни виконання не прострочені, всім заявникам надіслана письмова відповідь або дано усне роз'яснення.

За наслідками наради інформацію заступника керівника апарату райдержадміністрації прийнято до відома.

IMG 3083  IMG 3086

Виноградівська РДА

 
Звіт про запити на публічну інформацію за 2017 року Друк
Середа, 17 січня 2018, 11:20

Про запити на публічну інформацію за 2017 року

З метою виконання заходів щодо забезпечення доступу до публічної інформації інформуємо, що протягом 2017 року до райдержадміністрації надійшло 71 запит на публічну інформацію:
У січні 2017 року в РДА надійшло 6 запитів на інформацію:
- ПАТ „Закарпатавтотранс" щодо видатків на компенсацію перевізникам та автомобільних пасажирських перевізників та їх маршрути;
- представника (журналіста) ЗМІ, голови координаційної ради Виноградівського РФГ „Апологет" з ОГП і ДК Щубера Ф. Д. щодо надання відомостей з декларації про доходи головного лікаря районної лікарні Онисько Н. С. та заступника головного лікаря Поличко М. М.;
- Чубенка О. О., м. Луцьк щодо сільськогосподарських товаровиробників, які мають у користування 500 і більше га ріллі;
- представника (журналіста) ЗМІ, голови координаційної ради Виноградівського РФГ „Апологет" з ОГП і ДК Щубера Ф. Д. щодо вільних земельних ділянок під будівництво для учасників АТО;
- представника (журналіста) ЗМІ, голови координаційної ради Виноградівського РФГ „Апологет" з ОГП і ДК Щубера Ф.Д. щодо відсутності лікарів на робочих місцях у робочий час;
- представника (журналіста) ЗМІ, голови координаційної ради Виноградівського РФГ „Апологет" з ОГП і ДК Щубера Ф.Д. щодо причин надання платних послуг у Виноградівській районній лікарні.
Відповідь надано запитувачам у терміни, визначені Законом України „Про доступ до публічної інформації".

У лютому 2017 року в РДА надійшло 14 запитів на інформацію:
- представника (журналіста) ЗМІ, голови координаційної ради Виноградівського РФГ „Апологет" з ОГП і ДК Щубера Ф.Д. щодо виконання робіт по капітальному ремонту АЗПСМ в смт. Вилок;
- ТРК „М-Студіо" м. Мукачево щодо публічних закупівель;
- представника (журналіста) ЗМІ, голови координаційної ради Виноградівського РФГ „Апологет" з ОГП і ДК Щубера Ф.Д. щодо створення Виноградівської лікарні та її засновників та надання копії статуту лікарні;
- представника (журналіста) ЗМІ, голови координаційної ради Виноградівського РФГ „Апологет" з ОГП і ДК Щубера Ф.Д. щодо порядку призначення та звільнення головного лікаря у Виноградівській районній лікарні;
- представника (журналіста) ЗМІ, голови координаційної ради Виноградівського РФГ „Апологет" з ОГП і ДК Щубера Ф.Д. щодо загальної кількості учасників АТО, які стоять на обліку у Виноградівській РДА;
- Цигвінцев І. Г., м. Вінниця щодо надання списку контактних даних районного управління освіти та керівників навчальних закладів;
- ТзОВ „Компанія Агро-Темп" щодо надання списку сільськогосподарських та фермерських господарств;
- Нечаєву В.В. щодо ознайомлення в архівному відділі з документацією;
- представника (журналіста) ЗМІ, голови координаційної ради Виноградівського РФГ „Апологет" з ОГП і ДК Щубера Ф.Д. щодо переліку пільг для учасників АТО;
- ТОВ „Інформ Бюро" щодо вільних земельних ділянок державної та комунальної власності;
- Колпо Фабріціо щодо надання копій рішення власника про внесення змін до статуту ДП „Кожтекс" 2006 та 2007 р.
- представника (журналіста) ЗМІ, голови координаційної ради Виноградівського РФГ „Апологет" з ОГП і ДК Щубера Ф.Д. щодо інформації про електронні пошти сільських та селищних рад Виноградівського району;
- Марущак Г. І. щодо надання інформації про постійне місце проживання Марущак Г. І.,та копії архівних даних;
- представника (журналіста) ЗМІ, голови координаційної ради Виноградівського РФГ „Апологет" з ОГП і ДК Щубера Ф.Д. щодо структурних відділень банків на території Виноградівського району; осіб, які працюють у Виноградівській РДА та мають подвійне громадянство;
Відповідь надано запитувачам у терміни, визначені Законом України „Про доступ до публічної інформації".

У березні 2017 року в РДА надійшло 4 запити на інформацію:
- ТРК „М-Студіо" м. Мукачево щодо участі спортсменів району у проведенні спортивних заходів різних рівнів;
- Уповноваженого ВРУ з прав людини щодо термінового надання інформації за запитом Щубера Ф. Д. про створення РДА та про існування громадських формувань на території Виноградівського району;
- Бровді Д. І. щодо інформації про земельну ділянку за межами населеного пункту с. Холмовець;
- Інформаційне агентство „Главпост" Медіа щодо надання контактних даних спеціаліста зі зв'язків з громадськістю та офіційну біографію голови РДА.
- Щубера Ф. Д. щодо порядку надсилання інформаційного запиту на сільські та селищні ради;
- АТ „Дельта-Банк" щодо ставок податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки.

У квітні 2017 року в РДА надійшло 6 запитів на інформацію:
- представника (журналіста) ЗМІ, голови координаційної ради Виноградівського РФГ „Апологет" з ОГП і ДК Щубера Ф.Д. щодо передачі органами місцевого самоврядування на баланс ПАТ „Закарпатгазбут" газових труб та газового обладнання, а також інформацію про власників природного газу, який надходить на територію Виноградівського району;
- представника (журналіста) ЗМІ, голови координаційної ради Виноградівського РФГ „Апологет" з ОГП і ДК Щубера Ф.Д. щодо призначення субсидії 2015-2017 рр. на отримання пільги з оплати житлово-комунальних послуг для гр.. Чонка І.М.;
- представника (журналіста) ЗМІ, голови координаційної ради Виноградівського РФГ „Апологет" з ОГП і ДК Щубера Ф.Д. щодо надання інформації з архіву Виноградівської РДА про передачу газових труб та газового обладнання на баланс ПАТ „Закарпатгазбут";
- Ліхтей Юрія Юрійовича щодо копії підтвердження документів про використання бюджетних коштів за 2016 рік на проведення робіт по будівництву спортивного майданчика на території Широківської ЗОШ І-ІІІ ст.;
- Северин Олександр щодо надання інформації про шефську допомогу військовим частинам ЗСУ Нацгвардії та Державної прикордонної служби у 2016 році;
- Бровді Ірми Іванівни щодо ліквідації дворогосподарства у зв'язку з руйнуванням (зсувом) грунту по вул.. Горького, 32 у с. В. Копаня;
Відповідь надано запитувачам у терміни, визначені Законом України „Про доступ до публічної інформації".

У травні 2017 року в РДА надійшло 4 запити на інформацію:
- Люльчук Дарія щодо інклюзивної освіти в загальноосвітніх та дошкільних навчальних закладах, кількість дітей з особливими потребами та кількість персоналу, що працює в інклюзивних класах;
- представника (журналіста) ЗМІ, голови координаційної ради Виноградівського РФГ „Апологет" з ОГП і ДК Щубера Ф.Д. щодо організаторів та виконавців заходу – фестивалю вина „Угочанська лоза";
- Зубкової Марії Ігорівни щодо надання адрес, контактних телефонів та електронних адрес загальноосвітніх закладів району;
- Буксар Олександра Віталійовича щодо програми національно-патріотичного виховання молоді.
Відповідь надано запитувачам у терміни, визначені Законом України „Про доступ до публічної інформації".

У червні 2017 року в РДА надійшло 5 запитів на інформацію:
- Ліхтея Юрія Юрійовича щодо надання інформації з копіями підтверджуючих документів про використання бюджетних коштів за період 2016 року на проведення робіт по будівництву спортивного майданчика на території Широківської ЗОШ;
- Вароді Віктора Вікторовича про надання інформації про архівні дані;
- Кіш Василя щодо списків, адрес і реквізитів земельних ділянок, які перебувають у державній або комунальній власності і можуть бути приватизовані під с/г призначення;
- Неймета Юрія Михайловича – голови ГО „Люстраційно-антикорупційного бюро" Виноградівського району щодо здійснення ремонтних робіт дороги с. В. Ком'яти – с. Онок;
- Неймета Юрія Михайловича – голови ГО „Люстраційно-антикорупційного бюро" Виноградівського району щодо надання копії розпорядження голови Виноградівської РДА від 29.11.2013 № 373 з додатками, які служили для видачі даного розпорядження.
Відповідь надано запитувачам у терміни, визначені Законом України „Про доступ до публічної інформації".

У липні 2017 року в РДА надійшло 11 запитів на інформацію:
- Крижевського Андрія Миколайовича, Президента ГО „Центр стратегічного дослідження" щодо обладнання Виноградівської РДА пристроями для зчитування ID-карток;
- Крижевського Андрія Миколайовича, Президента ГО „Центр стратегічного дослідження" щодо підвищення обізнаності громадян у сфері запобігання та протидії дискримінації;
- Крижевського Андрія Миколайовича, Президента ГО „Центр стратегічного дослідження" щодо організації роботи шкіл лідерства для жінок;
- Крижевського Андрія Миколайовича, Президента ГО „Центр стратегічного дослідження" щодо обстеження закладів охорони здоров'я на доступність для малобільних груп населення;
- Крижевського Андрія Миколайовича, Президента ГО „Центр стратегічного дослідження" щодо торгівлі людьми при виїзді та працевлаштуванні за кордоном;
- Крижевського Андрія Миколайовича, Президента ГО „Центр стратегічного дослідження" щодо проведення заходів з протидії гендерному насильству;
- Крижевського Андрія Миколайовича, Президента ГО „Центр стратегічного дослідження" щодо доступності послуги з оформлення закордонного біометричного паспорту у центрі надання адміністративних послуг;
- Неймета Юрія Михайловича – Голови ГО „Люстраційно-антикорупційного бюро" щодо надання копій технічної документації;
- Данілова Олексія Мячеславовича – ГО „Суспільне Око" щодо нафтобаз розташованих на території Виноградівського району;
- Дрошковці Йосипа Йосиповича – Голови Громадської ради при Виноградівській РДА щодо переліку аптек, які відпускають ліки у Виноградівському районі;
- Клюжев Олександр Володимирович щодо використання персональних даних Державного реєстру виборців органами державної вдади протягом 2014-17 рр.;
Відповідь надано запитувачам у терміни, визначені Законом України „Про доступ до публічної інформації".

У серпні 2017 року в РДА надішло 2 запита на інформацію:
- Крижевського Андрія Миколайовича, Президента ГО „Центр стратегічного дослідження" щодо обладнання Виноградівської РДА пристроями зчитування ID-карток;
- Нестеренко Владислава - ТО„ѳвітта Україна" щодо доходів та витрат бюджету розподілених за статтями;
Відповідь надано запитувачам у терміни, визначені Законом України „Про доступ до публічної інформації".

У вересні 2017 року надійшло 2 запити на інформацію:
- Данілова Олексія Мячеславовича щодо житлового фонду;
- Данілова Олексія Мячеславовича щодо розподілу постійного населення за статтю та віковими групами по Виноградівському району з 2013-2016 рр.
Відповідь надано запитувачам у терміни, визначені Законом України „Про доступ до публічної інформації".

У жовтні 2017 року надійшло 4 запити на інформацію:
- Щубера Федора Дмитровича – голови правління ГО „Народний контроль Закарпаття" щодо стану навчально-виховного процесу у закладах освіти Виноградівського району;
- Данілова Олексія Мячеславовича щодо комунальної інфраструктури Виноградівського району;
- Данілова Олексія Мячеславовича щодо житлового будівництва у Виноградівському районі;
- Щубера Федора Дмитровича – голови правління ГО „Народний контроль Закарпаття" щодо звернень батьків стосовно харчування дітей у ЗОШ № 8 м. Виноградів та використання спортивного майданчика.
Відповідь надано запитувачам у терміни, визначені Законом України „Про доступ до публічної інформації".

У листопаді 2017 року надійшло 3 запити на інформацію:
- Пушкарної Юлії Сергіївни щодо земельних ділянок державної та комунальної власності не надані у користування у межах Виноградівського району;
- Щубера Федора Дмитровича – голови правління ГО „Народний контроль Закарпаття" щодо заборгованості по виплаті заробітної плати працівникам освіти;
- Неймета Юрія Михайловича – Голови ГО „Люстраційно-антикорупційного бюро" щодо видачі розпоряджень Виноградівської РДА на виготовлення державних актів на право власності на земельні ділянки, що знаходяться за межами Новосільської сільської ради.
Відповідь надано запитувачам у терміни, визначені Законом України „Про доступ до публічної інформації".

У грудні 2017 року надійшло 8 запитів на інформацію:
- Пойдина Андрія Андрійовича щодо державних органів та посадових осіб, які відповідають за проект та будівництво дороги на Великі Ком'яти;
- Шкорки Ігоря Михайловича щодо надання матеріальної допомоги Меренич Іванні Василівній;
- Данілова Олексія Мячеславовича щодо комунальної інфраструктури району;
- Оросі Василя Васильовича щодо існування чи не існування юридичної особи – Виноградівського районного дорожнього ремонтно-будівного управління;
- Оросі Василя Васильовича щодо існування чи не існування Малого підприємства „Автотур" с. Вилок по вул.. Петрова, 1;
- Головного департаменту забезпечення доступу до публічної інформації Адміністрації Президента щодо проведення досліджень за програмою „Європейська ініціатива" за кошти ЄС в 2014-2017 рр;
- Олени Тарасова-Красієва – Координатор WWF в Україні щодо розвитку малої гідроенергетики у районі;
- Олександра Коваленка щодо безоплатної передачі земельних запасів с/р за межами населених пунктів РДА за 2002 рік.
Відповідь надано запитувачам у терміни, визначені Законом України „Про доступ до публічної інформації".

 
Звіт про роботу зі зверненнями громадян у Виноградівській районній державній адміністрації за 2017 рік. Друк
Середа, 17 січня 2018, 11:17

Про роботу зі зверненнями громадян у Виноградівській районній державній адміністрації за 2017  рік.

 

 

Райдержадміністрацією вживаються невідкладні заходи щодо виконання вимог Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування” та всебічно проводиться аналіз стану організації роботи зі зверненнями громадян.

З урахуванням вимог Указу Президента України,  та з метою підвищення відповідальності посадових осіб за забезпечення об’єктивного, кваліфікованого і своєчасного розгляду заяв і скарг громадян, оперативного вирішення їх проблем головою державної адміністрації видано розпорядження від 20.10.2015 №299, яким  затверджено графік особистого прийому громадян у районній державній адміністрації. Також затверджено  графіки: засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян; роботи прямої телефонної лінії „Запитай у влади” на півріччя;  особистих доповідей сільських, селищних, міського голів перед головою райдержадміністрації з питань додержання законодавства про звернення громадян; здійснення перевірок у виконавчих комітетах місцевих рад; особистого прийому громадян керівництвом райдержадміністрації за місцем проживання (виїзних прийомів) та проведення щомісячного дня контролю.

Райдержадміністрацією здійснюється  постійний моніторинг звернень громадян, що надійшли до Президента України, Кабінету Міністрів України, інших центральних органів влади та облдержадміністрації і були направлені для розгляду за належністю до райдержадміністрації. Така форма моніторингу сприяє відбору тих звернень, що потребують розгляду постійно діючою комісією.

 У 2017 році проведено 12 засідань комісії, на яких розглянуто 16  питань. На засіданнях комісії було заслухано особисті доповіді 20 сільських та 2 селищних голів району: Буківського, Боржавського, Пушкінського, Великокопанського, Великоком’ятського, Оноцького, Великопаладського, Вербовецького, Веряцького, Дротинського, Матіївського, Шаланківського, Новосільського, Підвиноградівського, Фанчиківського, Перехрестянського, Олешницького, Теківського, Чорнотисівського, Великопаладського та Вилоцького, Королівського  з питань роботи зі зверненнями громадян.

         За підсумками  2017 року до районної державної адміністрації надійшло 750 (у 2016 - 946) усних таписьмових заяв і скарг громадян, що на 196 менше ніж за минулий рік: в т.ч.з них письмових – 520, усних – 140,виїзних - 66; від обласної  державної адміністрації надійшло - 50; 6 громадян звернулося в телефонному режимі «Запитай у влади»; Кількість колективних звернень за  2016 рік - 18.

За характером та сферою питань звернення, що надходять до райдержадміністрації, можна виділити наступні, що стосуються різних галузей життя громадян району:

- соціального захисту: про надання одноразової грошової допомоги малозабезпеченим громадянам та учасникам АТО; про призначення субсидії ;

- земельні питання: про виділення земельної частки (паю) в натурі на місцевості та  надання  дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою, внесення змін у сертифікат на земельну частку (пай), виготовлення дубліката сертифіката, тощо.

 

До керівництва райдержадміністрації за 2017 рік зверталися громадяни, які належать до різних соціальних верств населення:

Соціальний стан

Кількість громадян  за 2017 рік

Відсотки

Кількість громадян  за 2016 рік

Відсотки

Пенсіонери

105

13.92%

278

30,00%

Багатодітні сім’ї

26

4,53%

51

5,50%

Державний службовець

3

0,39%

1

0,11%

Уч..ліквідації ЧАЕС

1

0,13%

4

0,43%

Ветеран ВВв

1

0,13%

1

0,11%

Учасник/ця бойових дій

1

0,13%

-

-

Інвалід по хворобі

5

0,87%

14

1,51%

Одинока мати

11

1,45%

3

0,32%

Інв.І гр.

18

2,38%

19

2,05%

Інв.ІІ гр.

15

1,99%

12

1,29%

Інв.ІІІгр.

15

1,99%

12

1,29%

Одинокий/-ка

11

1,45%

3

0,32%

Учень, студент

2

0,26%

3

0,32%

Дитина-інвалід

12

1,59%

5

0,54%

Робітник/ця

12

1,59%

192

20,71%

Працівник бюдж.сфери

6

0,79%

18

1,94%

Безробітний/-на

45

5,96%

245

26,43%

Військовослужбовець (уч.АТО)

40

5,30%

18

1,94%

Учасник АТО

12

1,59%

33

3,56%

Правоохоронники уч.АТО)

2

0,26%

-

-

Прикордонники (уч.АТО)

4

0,53%

-

-

Дружина (уч.АТО)

2

0,26%

-

-

Мати (уч.АТО)

3

0,39%

-

-

Підприємець

2

0,26%

7

0,76%

          

Відповідно до Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 головою райдержадміністрації та заступниками здійснюється прийом громадян чотири рази у місяць кожним, у тому числі і два виїзні. За   2017 рік на прийомі у керівництва райдержадміністрації побувало 120 громадян (в тому числі до голови звернулося 70 громадян).

Керівництвом райдержадміністрації проведено 66 виїзних прийомів громадян за місцем їх проживання. Особисто головою проведено 12 виїзних прийоми, під час яких звернулося 12 громадян.

В райдержадміністрації функціонують телефони „гарячої лінії”          (тел.2-62-00) довіри та прямий телефон „Запитай у влади” (тел.2-65-31). Під час проведення 6 телефонних ліній „Запитай у влади” надійшло 6 телефонних дзвінків від громадян. Заявникам дано усне роз’яснення.

Звернення, що надійшли на адресу райдержадміністрації,  аналізуються, вживаються  заходи  щодо їх позитивного вирішення. На відповідному рівні проводиться в районі робота з обстеження матеріально – побутових умов проживання малозабезпечених категорій населення району, вишукуються усі додаткові можливості для їх матеріальної підтримки.

Усі звернення громадян, які надійшли до райдержадміністрації за 2017 рік, розглянуті,  терміни виконання дотримані, усім заявникам надіслані письмові відповіді або дано усні роз’яснення. Із 750  зареєстрованих письмових та усних звернень позитивно вирішено 600, надано роз’яснення 130 громадянам.  В стадії розгляду залишилося усних та письмових 10  звернень.

У практику райдержадміністрації увійшов систематичний контроль за роботою зі зверненнями громадян в управліннях, відділах, районних службах, органах місцевого самоврядування  та обговорення найбільш актуальних питань, що стосуються роботи зі зверненнями, на нарадах з сільськими, селищними головами та секретарями виконавчих комітетів місцевих рад району. Відповідно до затвердженого головою райдержадміністрації графіка здійснено перевірки стану роботи зі зверненнями громадян у виконавчих комітетах: Боржавської, Буківської, Пушкінівської, Великоком’ятівської, Великокопанської, Оноцької, Великопаладської, Вербовецької, Дротинської, Веряцької, Матіївської, Новосільської, Шаланківської, Підвиноградівської, Перехрестянської, Фанчиківської  сільських та Вилоцької селищної рад. Згідно затвердженого плану роботи проводиться щоквартальна перевірка у структурних підрозділах райдержадміністрації. За звітній період проведено в: управлінні соціального захисту населення, відділі охорони здоров’я райдержадміністрації. За результатами перевірки підготовлено довідки.

На виконання  Закону України „Про доступ до публічної інформації”, пункту 2 Указу Президента України від 5 травня 2011 року №547/2011„Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації” та розпорядження голови облдержадміністрації від 30.05.11 №303,  головою державної адміністрації видано відповідне розпорядження  від 18.11.11  №414 „Про забезпечення доступу до публічної інформації”. За 2017 рік до райдержадміністрації надійшов 71 запит на публічну інформацію.

Безпосередньо від громадян Виноградівського району за 2017 рік на  Урядову гарячу лінію надійшло 402 телефонних дзвінків з різних питань, з яких 350 вирішено позитивно, дано роз’яснення 42-громадянам,  у стадії розгляду  залишилося 10-зверненнь. Усі телефонні звернення розглянуто, заявникам надано письмові відповіді у визначені терміни.

Відповідно до вимог Указу Президента від 7 лютого 2008  №109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного   права   на   звернення до органів виконавчої влади та органів  місцевого самоврядування” та на виконання  розпорядження  голови районної державної  від 28.02.2008 року  №67  щомісячно проводяться  дні  контролю. За  2016 рік проведено перевірки у  структурних підрозділах райдержадміністрації: секторі з питань цивільного захисту населення, юридичному відділі - 4 рази, відділі інфраструктури, житлово-комунального господарства та будівництва,  відділі агропромислового розвитку, службі у справах дітей. За результатами перевірки підготовлено довідки.

         Інформаційні повідомлення з питань стану роботи зі зверненнями громадян  розміщено на web-сайт:www.vynogradiv-rda.gov.ua.

         Райдержадміністрацією і надалі продовжується робота з виконання вимог Указу Президента України № 109/2008.

 

 

 

 

 

Про роботу зі зверненнями громадян у Виноградівській районній державній адміністрації за 2017  рік.

 

 

 

Райдержадміністрацією вживаються невідкладні заходи щодо виконання вимог Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування” та всебічно проводиться аналіз стану організації роботи зі зверненнями громадян.

З урахуванням вимог Указу Президента України,  та з метою підвищення відповідальності посадових осіб за забезпечення об’єктивного, кваліфікованого і своєчасного розгляду заяв і скарг громадян, оперативного вирішення їх проблем головою державної адміністрації видано розпорядження від 20.10.2015 №299, яким  затверджено графік особистого прийому громадян у районній державній адміністрації. Також затверджено  графіки: засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян; роботи прямої телефонної лінії „Запитай у влади” на півріччя;  особистих доповідей сільських, селищних, міського голів перед головою райдержадміністрації з питань додержання законодавства про звернення громадян; здійснення перевірок у виконавчих комітетах місцевих рад; особистого прийому громадян керівництвом райдержадміністрації за місцем проживання (виїзних прийомів) та проведення щомісячного дня контролю.

Райдержадміністрацією здійснюється  постійний моніторинг звернень громадян, що надійшли до Президента України, Кабінету Міністрів України, інших центральних органів влади та облдержадміністрації і були направлені для розгляду за належністю до райдержадміністрації. Така форма моніторингу сприяє відбору тих звернень, що потребують розгляду постійно діючою комісією.

 У 2017 році проведено 12 засідань комісії, на яких розглянуто 16  питань. На засіданнях комісії було заслухано особисті доповіді 20 сільських та 2 селищних голів району: Буківського, Боржавського, Пушкінського, Великокопанського, Великоком’ятського, Оноцького, Великопаладського, Вербовецького, Веряцького, Дротинського, Матіївського, Шаланківського, Новосільського, Підвиноградівського, Фанчиківського, Перехрестянського, Олешницького, Теківського, Чорнотисівського, Великопаладського та Вилоцького, Королівського  з питань роботи зі зверненнями громадян.

         За підсумками  2017 року до районної державної адміністрації надійшло 750 (у 2016 - 946) усних таписьмових заяв і скарг громадян, що на 196 менше ніж за минулий рік: в т.ч.з них письмових – 520, усних – 140,виїзних - 66; від обласної  державної адміністрації надійшло - 50; 6 громадян звернулося в телефонному режимі «Запитай у влади»; Кількість колективних звернень за  2016 рік - 18.

За характером та сферою питань звернення, що надходять до райдержадміністрації, можна виділити наступні, що стосуються різних галузей життя громадян району:

- соціального захисту: про надання одноразової грошової допомоги малозабезпеченим громадянам та учасникам АТО; про призначення субсидії ;

- земельні питання: про виділення земельної частки (паю) в натурі на місцевості та  надання  дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою, внесення змін у сертифікат на земельну частку (пай), виготовлення дубліката сертифіката, тощо.

 

До керівництва райдержадміністрації за 2017 рік зверталися громадяни, які належать до різних соціальних верств населення:

Соціальний стан

Кількість громадян  за 2017 рік

Відсотки

Кількість громадян  за 2016 рік

Відсотки

Пенсіонери

105

13.92%

278

30,00%

Багатодітні сім’ї

26

4,53%

51

5,50%

Державний службовець

3

0,39%

1

0,11%

Уч..ліквідації ЧАЕС

1

0,13%

4

0,43%

Ветеран ВВв

1

0,13%

1

0,11%

Учасник/ця бойових дій

1

0,13%

-

-

Інвалід по хворобі

5

0,87%

14

1,51%

Одинока мати

11

1,45%

3

0,32%

Інв.І гр.

18

2,38%

19

2,05%

Інв.ІІ гр.

15

1,99%

12

1,29%

Інв.ІІІгр.

15

1,99%

12

1,29%

Одинокий/-ка

11

1,45%

3

0,32%

Учень, студент

2

0,26%

3

0,32%

Дитина-інвалід

12

1,59%

5

0,54%

Робітник/ця

12

1,59%

192

20,71%

Працівник бюдж.сфери

6

0,79%

18

1,94%

Безробітний/-на

45

5,96%

245

26,43%

Військовослужбовець (уч.АТО)

40

5,30%

18

1,94%

Учасник АТО

12

1,59%

33

3,56%

Правоохоронники уч.АТО)

2

0,26%

-

-

Прикордонники (уч.АТО)

4

0,53%

-

-

Дружина (уч.АТО)

2

0,26%

-

-

Мати (уч.АТО)

3

0,39%

-

-

Підприємець

2

0,26%

7

0,76%

          

Відповідно до Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 головою райдержадміністрації та заступниками здійснюється прийом громадян чотири рази у місяць кожним, у тому числі і два виїзні. За   2017 рік на прийомі у керівництва райдержадміністрації побувало 120 громадян (в тому числі до голови звернулося 70 громадян).

Керівництвом райдержадміністрації проведено 66 виїзних прийомів громадян за місцем їх проживання. Особисто головою проведено 12 виїзних прийоми, під час яких звернулося 12 громадян.

В райдержадміністрації функціонують телефони „гарячої лінії”          (тел.2-62-00) довіри та прямий телефон „Запитай у влади” (тел.2-65-31). Під час проведення 6 телефонних ліній „Запитай у влади” надійшло 6 телефонних дзвінків від громадян. Заявникам дано усне роз’яснення.

Звернення, що надійшли на адресу райдержадміністрації,  аналізуються, вживаються  заходи  щодо їх позитивного вирішення. На відповідному рівні проводиться в районі робота з обстеження матеріально – побутових умов проживання малозабезпечених категорій населення району, вишукуються усі додаткові можливості для їх матеріальної підтримки.

Усі звернення громадян, які надійшли до райдержадміністрації за 2017 рік, розглянуті,  терміни виконання дотримані, усім заявникам надіслані письмові відповіді або дано усні роз’яснення. Із 750  зареєстрованих письмових та усних звернень позитивно вирішено 600, надано роз’яснення 130 громадянам.  В стадії розгляду залишилося усних та письмових 10  звернень.

У практику райдержадміністрації увійшов систематичний контроль за роботою зі зверненнями громадян в управліннях, відділах, районних службах, органах місцевого самоврядування  та обговорення найбільш актуальних питань, що стосуються роботи зі зверненнями, на нарадах з сільськими, селищними головами та секретарями виконавчих комітетів місцевих рад району. Відповідно до затвердженого головою райдержадміністрації графіка здійснено перевірки стану роботи зі зверненнями громадян у виконавчих комітетах: Боржавської, Буківської, Пушкінівської, Великоком’ятівської, Великокопанської, Оноцької, Великопаладської, Вербовецької, Дротинської, Веряцької, Матіївської, Новосільської, Шаланківської, Підвиноградівської, Перехрестянської, Фанчиківської  сільських та Вилоцької селищної рад. Згідно затвердженого плану роботи проводиться щоквартальна перевірка у структурних підрозділах райдержадміністрації. За звітній період проведено в: управлінні соціального захисту населення, відділі охорони здоров’я райдержадміністрації. За результатами перевірки підготовлено довідки.

На виконання  Закону України „Про доступ до публічної інформації”, пункту 2 Указу Президента України від 5 травня 2011 року №547/2011„Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації” та розпорядження голови облдержадміністрації від 30.05.11 №303,  головою державної адміністрації видано відповідне розпорядження  від 18.11.11  №414 „Про забезпечення доступу до публічної інформації”. За 2017 рік до райдержадміністрації надійшов 71 запит на публічну інформацію.

Безпосередньо від громадян Виноградівського району за 2017 рік на  Урядову гарячу лінію надійшло 402 телефонних дзвінків з різних питань, з яких 350 вирішено позитивно, дано роз’яснення 42-громадянам,  у стадії розгляду  залишилося 10-зверненнь. Усі телефонні звернення розглянуто, заявникам надано письмові відповіді у визначені терміни.

Відповідно до вимог Указу Президента від 7 лютого 2008  №109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного   права   на   звернення до органів виконавчої влади та органів  місцевого самоврядування” та на виконання  розпорядження  голови районної державної  від 28.02.2008 року  №67  щомісячно проводяться  дні  контролю. За  2016 рік проведено перевірки у  структурних підрозділах райдержадміністрації: секторі з питань цивільного захисту населення, юридичному відділі - 4 рази, відділі інфраструктури, житлово-комунального господарства та будівництва,  відділі агропромислового розвитку, службі у справах дітей. За результатами перевірки підготовлено довідки.

         Інформаційні повідомлення з питань стану роботи зі зверненнями громадян  розміщено на web-сайт:www.vynogradiv-rda.gov.ua.

         Райдержадміністрацією і надалі продовжується робота з виконання вимог Указу Президента України № 109/2008.

 

 

 

 

 
Голова райдержадміністрації взяв участь у засіданні сесії районної ради Друк
Вівторок, 16 січня 2018, 16:32

IMG 2992 IMG 2964

16 січня голова Виноградівської райдержадміністрації Михайло Русанюк прийняв участь у засіданні 19-ої  сесії Виноградівської районної ради.

На порядку денному у депутатів було багато важливих питань, осовновне з яких «Про районний бюджет на 2018 рік» по-якому присутніх інформувала начальник фінансового управління райдержадміністрації Валерія Варга.

Варто відзначити, що проект районного бюджету на 2018 рік до Виноградівської районної ради райдержадміністрацією було подано ще 14 грудня 2017 року.

Після тривалих дискусій депутатам не вдалося прийняти одноголосного рішення відтак бюджет на 2018 рік не прийнято.

IMG 3005 IMG 3009 

Виноградівська РДА

 
"Близько 50 кілометрів доріг в районі капітально відремонтували за два останні роки",- Михайло Русанюк Друк
Понеділок, 15 січня 2018, 13:03

 11111

 
Про припинення повноважень спостережної комісії Друк
Понеділок, 15 січня 2018, 11:39

Виноградівська районна державна адміністрація інформує, що з 1 березня 2018 року припиняються повноваження спостережної комісії та буде сформовано її новий склад. Підприємства, установи та організації, включаючи громадські організації, які бажають включити до складу комісії своїх представників подають відповідні пропозиції, підписані керівником підприємства або рішенням керівного органу організації. Окремі громадяни подають заяви, підписані особисто.

Пропозиції приймаються районною державною адміністрацією за адресою: м. Виноградів, вул. Миру,43, ІV поверх, каб.№ 1 ( Виноградівський районний центр соціальних служб для сімۥї, дітей та молоді), тел.2-64-68.

 
Виноградівщина колядувала на фестивалі "Коляди в старому селі" Друк
Понеділок, 15 січня 2018, 11:31

IMG 2835  IMG 2857

13 січня, в Ужгороді у Закарпатському обласному музеї народної архітектури та побуту відбувся традиційний VIIІ фестиваль "Коляди в старому селі", який зібрав колядників з усієї області.

Виноградівщина представляла традиційне презентаційне обійстя, де було яскраво представлено звичаї, гастрономію та колядницький колектив району, а гостів зустрічав привітний господар – голова Виноградівської райдержадміністрації Михайло Русанюк.

IMG 2914  IMG 2889

Виноградівська РДА

 
Комісія з розгляду питань в галузі земельних відносин провела чергове засідання Друк
П'ятниця, 12 січня 2018, 15:15

IMG 282912 січня під керівництвом заступника голови районної державної адміністрації Єви Данич відбулося засідання комісії з розгляду питань в галузі земельних відносин.

В ході засідання членами комісії розглянуто два питання, а саме : про виділення в натурі ( на місцевості) земельної частки (паю) та затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановленя меж земельної ділянки в натурі (на міцевості).

Розглянувши всі питання, комісією прийняті відповідні рішення.

Виноградівська РДА

 
ПЕРЕЛІК КОЛЕКТИВНИХ ДОГОВОРІВ Друк
П'ятниця, 12 січня 2018, 13:16

ЗАРЕЄСТРОВАНИХ ВИНОГРАДІВСЬКОЮ РАЙОННОЮ ДЕРЖАВНОЮ АДМІНІСТРАЦІЄЮ ТА ВНЕСЕНИХ ДО РЕЄСТРУ ВИНОГРАДІВСЬКИМ УПРАВЛІННЯМ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ.

 
Розпорядження голови райдержадміністрації Друк
П'ятниця, 12 січня 2018, 08:55

Про розроблення детального плану території

 
У Великих Ком'ятах відкрили пункт постійного базування швидкої медичної допомоги Друк
П'ятниця, 12 січня 2018, 08:03

IMG 2702  IMG 2737

11 січня голова райдержадміністрації Михайло Русанюк та його перший заступник Наталія Костелеба-Веремчук взяли участь у відкритті пункту постійного базування швидкої медичної допомоги с. Великі Ком'яти Виноградівської станції екстреної медичної допомоги Закарпатського територіального центру екстреної медичної допомоги.

Участь в урочистостях взяли: голова Закарпатської обласної ради Михайло Рівіс, голова Виноградівської районної ради Віталій Любка, начальник департаменту охорони здоров'я Закарпатської обласної державної адміністрації Володимир Маркович, директор Закарпатського територіального центру екстреної медичної допомоги Фома Білинець, начальник Виноградівської станції екстреної медичної допомоги Василь Маркович, духовенство та громадськість села Великі Ком'яти.

-" Щиро вітаю всіх вас із сьогоднішньою приємною подією у вашому селі! Сподіваюся, що цей заклад принесе неабияку користь та покращить якість медичного обслуговування не тільки для великоком'ятівчан, а і для жителів навколишніх сіл!", зазначив у промові голова райдержадміністрації Михайло Русанюк.

Після перерізання символічної стрічки та осв'ячення приміщень присутні ознайомилися із матеріально-технічною базою та роботою медичного закладу.

IMG 2753  IMG 2804

Виноградівська РДА

 
У Боржавському відбулося відкриття дитячого садка Друк
Четвер, 11 січня 2018, 15:15

IMG 234722  IMG 2382

11 січня голова райдержадміністрації Михайло Русанюк та його перший заступник Наталія Костелеба-Веремчук взяли участь у церемонії відкриття закладу дошкільної освіти в селі Боржавське. Також на святі був присутній голова Закарпатської обласної ради Михайло Рівіс та голова Виноградівської районної ради Віталій Любка.

- "Будівництво цього закладу велося довго та не без проблем, але результатом цієї непростої роботи є ці прекрасні дитячі посмішки. Посмішки найменших жителів Боржавського, які від сьогодні зможуть відвідувати цей сучасний та затишний дитячий садок. І воно було того варте!", - зазначив у своїй промові голова райдержадміністрації Михайло Русанюк.

Після промов запрошених гостей відбулося перерізання символічної стрічки та невеликий концерт, який підготували вихованці старшої групи цього садочка.

IMG 2293  IMG 2413

Виноградівська РДА

 
<< Початок < 1 2 3 4 5 6 7 9 > Кінець >>

Сторінка 9 з 199

Виноградівщина

Райдержадміністрація

Поточна діяльність

Послуги

Публічна інформація

Звернення громадян

Прес-центр

president baner

anons_3

drv_baner

mdz baner

library

rajrada

rajvo

M2 UA RU 300x84

ee-banner 

fmap 1

dsvv

gadjacha linija

1111111111111

baner ghestova mova 

11111
Голова Виноградівської районної державної адміністрації
РУСАНЮК МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ
konstytucia
ogoloshennya
pidrozdily
kultura
stktor turizmu
apk
dpi
rcsssdm
justycia_2
upszn
stat
golovderzhsluzhba
rkmr
dkz
dkz
terinspect praci
pfu
lishosp
eco
365
korupcia
 

bvpd

Flaer Patronat 1 - -400x842

 

soc reklama

2018
Травень
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   
Слідкуйте за нами на Facebook!
social facebook box blue

Останні новини

Хто зараз на сайті

На даний момент 47 гостей на сайті
1joomla.ru picma.ru mamentyev.ru
© 2005 - 2017 ВИНОГРАДІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
Адреса: 90300, Закарпатська область, м. Виноградів, площа Миру, 5
тел./факс: (03143) 2-33-50    e-mail: vinrda@ukrpost.ua
При використанні матеріалів - обов'язкове посилання на джерело!
Карта сайту