Одна електронна заява замість 37 документів та нуль візитів до органів влади замість 11 – Президент України доручив запровадити проект «єМалятко» до 1 січня 2020 року

  

Публічний звіт голови Виноградівської районної державної адміністрації

 

Підсумки економічного і соціального розвитку Виноградівського району за І півріччя 2019 року

Програма економічного та соціального розвитку Виноградівського району на 2019 рік

Питання поводження з твердими побутовими відходами на території Виноградівського району обговорили на семінар-нараді Друк
Четвер, 15 серпня 2019, 15:00

IMG 9343  IMG 93521

15 серпня під керівництвом в.о. голови Виноградівської райдержадміністрації Наталії Костелеби-Веремчук та за участі голови Виноградівської ради Віталія Любки, командира батальйону територіальної оборони Виноградівського районного військового комісаріату Олександра П'ятакова, заступниці директора компанії «АВЕ Виноградово» Галини Сидоренко та керівників структурних підрозділів райдержадміністрації відбулася семінар-нарада із головами сільських, селищних та міської рад.

В ході наради обговорено ряд важливих для району питань. Першим, і найгострішим, проблемним питанням було питання поводження з твердими побутовими відходами на території Виноградівського району. Про імовірні шляхи вирішення проблеми присутніх інформувала Наталія Костелеба-Веремчук та запропонувала присутнім вносити власні пропозиції. Одним із можливих варіантів вирішення цієї проблеми є облаштування невеликих локальних перезавантажувальних станцій на територіях поблизу населених пунктів. Звідти побутові відходи повинні відвантажуватися у важковагові автомобілі та вивозитися за межі району, а можливо і області. Відтак, в.о. голови райдержадміністрації доручила головам сільських та селищних рад вишукувати придатні для цього земельні ділянки, а представнику компанії «АВЕ Виноградово» - в найкоротший термін внести пропозицію стосовно можливого полігону, куди ці відходи вивозитимуть. Іншим варіантом для можливого вирішення проблеми є повернення до громадських слухань для реалізації проекту із будівництва полігону поблизу села Широке, на яке вже виготовлено необхідну проектно-кошторисну документацію.

Про забезпечення житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування інформували: начальник управління соціального захисту населення державної адміністрації Уляна Курташ; начальник служби у справах дітей державної адміністрації Єва Беланинець та директор Виноградівського районного центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді державної адміністрації Елеонора Білкей.

Інформацію про участь органів місцевого самоврядування у проведенні навчальних зборів резервістів оперативного резерву другої черги, які будуть проведені з 23.09.19 по 02.10.19 року на території Виноградівського району присутнім надав підполковник, командир батальйону територіальної оборони Виноградівського районного військового комісаріату Олександр П'ятаков.

Насамкінець про дотримання правил безпечного поводження на водних об'єктах під час купального сезону, використання водних об'єктів, які не передбачені для масового відпочинку інформував завідувач сектору з питань цивільного захисту державної адміністрації Юрій Фурик.

За наслідками наради прийнято відповідні рішення та дано доручення в.о. голови райдержадміністрації.

IMG 9358  IMG 9364

Виноградівська РДА

 
У райдержадміністрації відбулося засідання комісії Друк
Четвер, 15 серпня 2019, 07:40

 2019-08-14 10-15-33  2019-08-14 10-15-35

14 серпня під керівництвом заступниці голови Виноградівської райдержадміністрації відбулося засідання комісії для формування пропозицій стосовно потреби щодо спрямування у 2019 році субвенції з державного бюджету місцевому бюджету на проектні, будівельно-ремонтні роботи, придбання житла та приміщень для розвитку сімейних та інших форм виховання, наближених до сімейних, забезпечення житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа і визначення дітей, яким буде придбано житло або призначено грошову компенсацію.

В ході засідання членами комісії розглянуто заяви, та необхідні до них документи, дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа та сформовано пропозиції стосовно потреби щодо спрямування субвенції за напрямами, передбаченими п.4 Порядку та умов надання у 2019 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам з метою перевірки.

Заступник начальника управління соціального захисту населення райдержадміністрації Ольга Ковач інформувала присутніх, що станом на 14.08.2019 року на обліку у ССД перебуває 286 дітей, з них на квартирному обліку - 7. Усі діти, які перебувають на квартирному обліку повідомлені про можливість придбання житла за рахунок субвенції письмово, рекомендованим листом, а також - усно через телефонний зв'язок. З них звернулися із заявами про призначення грошової компенсації з метою придбання житла 5 осіб.

Начальник служби у справах дітей Єва Беланинець зауважила, що на усіх дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, які подані у списках, перевірено їх статус та перебування на квартирному обліку, що підтверджується різними документами та довідками; інформація про нерухоме майно, яке збереглося за дітьми, відсутня.

Начальник управління соціального захисту населення райдержадміністрації Уляна Курташ додала, що в особових справах дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа до заяв про виплату грошової компенсації долучені усі документи, що підтверджують їх статус, перебування чи не перебування на квартирному обліку. Наявність майнових прав дітей на нерухоме майно або відчуження такого майна протягом останніх п'яти років підтверджується інформаційною довідкою з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, яка долучено до кожної справи. Оскільки, 2 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування та 7 осіб з їх числа станом на 14.08.2019 р. до управління соцзахисту населення не звернулися незважаючи на те, що були повідомлені про своє право на отримання житла за рахунок субвенції, запропонувала сформувати потребу щодо спрямування субвенції за напрямом «виплата грошової компенсації за належні для отримання житлові приміщення для дітей з метою придбання житла для зазначеної категорії осіб» дітям та особам, які є наступними за квартирним обліком.

Голова комісії Єва Данич підсумувала викладене та запропонувала подати до обласної комісії пропозиції стосовно потреби щодо спрямування субвенції за напрямом «виплата грошової компенсації за належні для отримання житлові приміщення для дітей з метою придбання житла», яка передбачена абз.4 п.4 Порядку та умов відповідно до поданих заяв, тобто 20 заявникам на загальну суму 6 480 810 грн.

Виноградівська РДА

 
Про стан роботи із зверненнями громадян у відділі охорони здоров’я райдержадміністрації говорили на робочій нараді Друк
Середа, 14 серпня 2019, 13:57

2019-08-14 10-16-5214 серпня під керівництвом керівника апарату райдержадміністрації Ігоря Вантюха відбулася робоча нарада. Участь у нараді взяли: начальник відділу охорони здоров'я райдержадміністрації Леся Королевич, начальник та головний спеціаліст відділу здійснення документообігу, контролю та роботи зі зверненнями громадян апарату райдержадміністрації Біанна Любка і Єва Параска.

В ході наради головний спеціаліст відділу відділу здійснення документообігу, контролю та роботи зі зверненнями громадян апарату Єва Параска інформувала про результати перевірки стану роботи із зверненнями громадян у відділі охорони здоров'я райдержадміністрації.

Перевіркою встановлено, що робота із зверненнями громадян у відділі охорони здоров'я райдержадміністрації здійснюється згідно з вимогами Конституції України, Закону України „Про звернення громадян", Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян, затвердженою Постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348.

За наслідками наради керівником апарату райдержадміністрації рекомендовано начальнику відділу охорони здоров'я і надалі керуватись вимогами чинного законодавства у роботі із зверненнями, забезпечувати об'єктивний, вчасний, всебічний розгляд звернень громадян.

Виноградівська РДА

 
Про Порядок забезпечення житлом дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування говорили на робочій нараді Друк
Вівторок, 13 серпня 2019, 12:08

2019-08-13 13-05-14  2019-08-13 13-05-41

12 серпня під керівництвом заступниці голови Виноградівської райдержадміністрації Єви данич відбулася робоча нарада із керівниками структурних підрозділів.

В ході наради обговорено Порядок та умови надання 2019 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на проектні, будівельно-ремонтні роботи, придбання житла та приміщень для розвитку сімейних та інших форм виховання, наближених до сімейних, та забезпечення житлом дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа, затверджених постановою Кабінеу Міністрів України 15 листопада 2017 року №877 ( в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 26 червня 2019 року №616).

За наслідками наради заступницею голови Виноградівської райдержадміністрації дано ряд відповідних доручень.

Виноградівська РДА

 
Керівник апарату райдержадміністрації провів нараду з керівниками структурних підрозділів Друк
Вівторок, 13 серпня 2019, 09:20

IMG 9260  IMG 9271

12 серпня керівник апарату Виноградівської райдержадміністрації Ігор Вантюх провів нараду із керівниками структурних підрозділів, що входять у його підпорядкування. В ході наради обговорено стан роботи з підвищення кваліфікації працівників райдержадміністрації.

IMG 9263  IMG 9269

В ході наради начальник відділу персоналу апарату Оксана Козак інформувала присутніх про можливості проходження курсів із підвищення кваліфікації в режимі онлайн.

IMG 9274  12

За наслідками наради керівник апарату доручив усім працівникам пройти онлайн курси підвищення кваліфікації в найкоротші терміни, про що прозвітувати до 12 вересня.

Виноградівська РДА

 
У райдержадміністрації відбулася робоча нарада Друк
Понеділок, 12 серпня 2019, 12:18

img112 серпня під керівництвом заступниці голови Виноградівської райдержадміністрації Єви данич відбулася робоча нарада. Участь у нараді взяли: начальник та заступник начальника відділу агропромислового розвитку Василь Феєр та Анатолій Бажура, а також головний спеціаліст-державний інспектор управління фітосанітарної безпеки Головного управління Держпродспоживслужби в Закарпатській області Михайло Чонговай .

В ході наради обговорено хід виконання заходів по боротьбі з карантинними бур'янами та шкідниками (амброзія, борщівник Сосновського, кукурудзяний жук).

За наслідками наради заступницею голови райдержадміністрації дано доручення продовжувати роз'яснювальну роботу серед населення щодо шкодочинності та необхідності знищення карантинних бур'янів та шкідників.

Виноградівська РДА

 
Керівництво райдержадміністрації взяло участь у селекторній нараді Друк
Четвер, 08 серпня 2019, 14:16

IMG 9243  IMG 9236

Восьмого серпня під керівництвом першого заступника голови Закарпатської облдержадміністрації відбулася робоча нарада в режимі відеоконференц-зв'язку. Участь у нараді взяло керівництво Виноградівської райдержадміністрації, керівники структурних підрозділів райдержадміністрації, керівники установ та організацій району.

В ході наради розглянуто ряд важливих питань, а саме: про хід підготовки до навчальних зборів з резервістами та військовозобов'язаними, які призначені до склад частин територіальної оборони, що формуються на території Закарпатської області; про підготовку закладів освіти до нового 2019-2020 навчального року; про стан готовності підприємств житлово-комунального господарства, паливно-енергетичного комплексу та бюджетних установ області до роботи в осінньо-зимовий період 2019-2020 років.

За наслідками наради першим заступником голови Закарпатської облдержадміністрації дано ряд відповідних доручень.

IMG 9237  IMG 9245

Виноградівська РДА

 
Відновлення електропостачання у ромському поселенні смт.Королево обговорили на робочій нараді Друк
Четвер, 08 серпня 2019, 13:21

IMG 9216  IMG 9217

Восьмого серпня керівник апарату Виноградівської райдержадміністрації Ігор Вантюх провів зустріч із представниками ромської громади селища Королево та радниками голови райдержадміністрації з питань інтеграції ромів Арсеном та Давидом Богарами.

Лідери ромської громади Королева звернулися в райдержадміністрацію із проханням посприяти у вирішенні проблемного питання представників нацменшини, яке виникло у зв'язку із відключенням ромського поселення від електропостачання. На зустріч були запрошені і представники Виноградівського РЕМ.
Головний інженер Виноградівського РЕМ Ернест Сегев зазначив, що загальний борг за електропостачання представників ромської нацменшини Королева становить більше двох мільйонів гривень. Окрім того, існує нагальна проблема із несанкціонованими підключеннями ромів до електропостачальної мережі. Саме тому було прийнято рішення повністю відключити компактне ромське поселення від електропостачання.

Керівник апарату райдержадміністрації запропонував лідерам ромської громади внести пропозиції, та розповісти про своє бачення шляхів вирішення цієї проблеми. Роми наголосили, що вони готові сплатити значну частину боргу одразу, а іншу суму просять реструктуризувати, та обіцяють погасити всю заборгованість протягом 12 місяців.
Ігор Вантюх попросив керівника Виноградівського РЕМ донести ситуацію до керівництва Закарпаттяобленерго з метою досягнення компромісу та вирішення цього проблемного питання у рамках чинного законодавства України, адже, як наголосив керівник апарату райдержадміністрації, сьогодні у районі проводиться комплекс заходів з підготовки до опалювального сезону, а відсутність можливості взимку обігрівати свої оселі може призвести до трагічних випадків, в тому числі малюкової смертності, яка у середовищі ромів і без того є значною.

За наслідками зустрічі було прийнято рішення провести наступну зустріч через тиждень, тоді керівництво Виноградівського РЕМ прийде із сформованою пропозицією Закарпаттяобленерго.

IMG 9220  IMG 9225

Виноградівська РДА

 
У Виноградівській райдержадміністрації здійснили огляд нового законодавства Друк
Середа, 07 серпня 2019, 15:51

IMG 9213  IMG 9206

Сьомого серпня за головування керівника апарату Виноградівської райдержадміністрації Ігоря Вантюха відбулася робоча нарада. Участь у нараді взяли: начальник відділу персоналу Оксана Козак, начальник відділу фінансового забезпечення, обліку та роботи та звітності Ярослава Чернянчук, начальник відділу організаційної роботи апарату Єва Деяк та в.о. начальника юридичного відділу апарату Інна Шолох.

В ході наради в.о. начальника юридичного юридичного відділу апарату ознайомила присутніх із нововведеннями в законодавстві. Так, зокрема, детально розглянуто та обговорено Закон України «Про забезпечення функціонування української мови як державної». Окрім того розглянуто нововведення ще в ряді нормативно-правових актів, зокрема обговорено Проект Виборчого кодексу України.

За наслідками наради керівником апарату дано доручення в.о. юридичного відділу апарату і надалі тримати на контролі нововведення в законодавстві про що інформувати керівництво райдержадміністрації.

2019-08-07 14-10-31

Виноградівська РДА

 
На Виноградівщині продовжують підготовку до військових зборів резервістів Друк
Середа, 07 серпня 2019, 14:48

IMG 9191  IMG 9192

Сьомого серпня в райдержадміністрації відбулася робоча нарада про підготовку до військових зборів резервістів, що відбудуться на території Виноградівського району. Участь у нараді взяли: в.о. голови Виноградівської райдержадміністрації Наталія Костелеба-Веремчук, заступниця голови райдержадміністрації Єва Данич, керівник апарату райдержадміністрації Ігор Вантюх, військовий комісар Виноградівького районного військового комісаріату Сергій Зейкан та директор ДП "Виноградівсье лісове господарство" Василь Агій.

В ході наради обговорено окремі організаційні питання проведення зборів із директором ДП "Виноградівське лісове господарство". За наслідками наради прийнято відповідні рішення.

Виноградівське РДА

 
Більше статтей...
<< < 2 4 5 6 7 8 9 10 > Кінець >>

Сторінка 2 з 310

Виноградівщина

Райдержадміністрація

Поточна діяльність

Послуги

Публічна інформація

Звернення громадян

Прес-центр

president baner

anons_3

drv_baner

mdz baner

library

rajrada

rajvo

M2 UA RU 300x84

ee-banner 

fmap 1

dsvv

gadjacha linija

1111111111111

baner ghestova mova 

petition1 

1111111111111 copy

 
Голова Виноградівської районної державної адміністрації
 
 
ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ ВИБОРЦІВ!
 
original-3498738506
 
 
images
 
konstytucia
ogoloshennya
pidrozdily
kultura
stktor turizmu
apk
dpi
rcsssdm
justycia 2 copy
upszn
stat
golovderzhsluzhba
rkmr
rcz copy
dkz
terinspect praci
pfu
lishosp
eco
365
korupcia
 

bvpd

Flaer Patronat 1 - -400x842

 

soc reklama

2019
Серпень
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
Слідкуйте за нами на Facebook!
social facebook box blue

Хто зараз на сайті

На даний момент 110 гостей на сайті
1joomla.ru picma.ru mamentyev.ru
© 2005 - 2018 ВИНОГРАДІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
Адреса: 90300, Закарпатська область, м. Виноградів, площа Миру, 5
тел./факс: (03143) 2-33-50    e-mail: vinrda@ukrpost.ua
При використанні матеріалів - обов'язкове посилання на джерело!
Карта сайту