Одна електронна заява замість 37 документів та нуль візитів до органів влади замість 11 – Президент України доручив запровадити проект «єМалятко» до 1 січня 2020 року

  

Публічний звіт голови Виноградівської районної державної адміністрації

 

Підсумки економічного і соціального розвитку Виноградівського району за І півріччя 2019 року

Програма економічного та соціального розвитку Виноградівського району на 2019 рік

Виноградівським районним центром соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді проведено групу взаємопідтримки батьків-вихователів та прийомних батьків Друк
П'ятниця, 02 серпня 2019, 15:29

IMG-57b49deaef5d93ba300bba0bff57ccd1-V 1  IMG-d0989c68f2173ec91c4f875411257a0c-V 1

Другого серпня 2019 року Виноградівським районним центром соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді організовано та проведено групу взаємопідтримки батьків-вихователів та прийомних батьків на тему: „Забезпечення житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування та осіб з їх числа за рахунок коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам у відповідності до Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на проектні, будівельно-ремонтні роботи, придбання житла та приміщень для розвитку сімейних та інших форм виховання, наближених до сімейних та забезпечення житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування та осіб з їх числа".

Під час засідання директор Виноградівського районного центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Елеонора Білкей висвітлила актуальність питання постановки на квартирний облік дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, які досягли 16-ти річного віку, осіб з їх числа, котрі виховуються в прийомних сім'ях та дитячих будинках сімейного типу та забезпечення їх житлом при виході із сімейних форм виховання.

Про Порядок та умови надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на проектні, будівельно-ремонтні роботи, придбання житла та приміщень для розвитку сімейних та інших форм виховання, наближених до сімейних та забезпечення житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування та осіб з їх числа доповідала в.о начальника управління соціального захисту населення Ольга Ковач.

Окрім того, прийомні батьки та батьки-вихователі мали змогу поставити актуальні питання зав. сектору з питань опіки, піклування, усиновлення та сімейних форм виховання служби у справах дітей Підлубній Євгенії та заступнику начальника відділу з питань призначення та виплат державних допомог Молнар Єві.

 
Про стан ведення договірної роботи в райдержадміністрації говорили на робочій нараді Друк
Четвер, 01 серпня 2019, 09:58

IMG 9073Першого серпня під керівництвом керівника апарату райдержадміністрації Ігоря Вантюха відбулася нарада про стан ведення договірної роботи в райдержадміністрації. Участь у нараді взяли: начальник юридичного відділу апарату Олександр Кіш та начальник відділу фінансового забезпечення, обліку та роботи та звітності Ярослава Чернянчук.

В ході наради начальник юридичного відділу апарату інформував, що договірна робота у райдержадміністрації здійснюється на підставі та у порядку ведення договірної роботи у Виноградівській районній державній адміністрації затвердженому розпорядженням голови райдержадміністрації від 30 липня 2007 року №288. Згідно зазначеного порядку, договірна робота здійснюється юридичним відділом апарату райдержадміністрації спільно із зацікавленими структурними підрозділами райдержадміністрації та полягає у їх розробці (за необхідності), перевірці на відповідність чинному законодавству, візуванню та реєстрації.

Станом на перше серпня 2019 рок, згідно журналу реєстрації договорів, райдержадміністрацією укладено 98 договорів, з яких: 38 договорів субвенції, 5 договорів про організацію діяльності ДБСТ, 9 додаткових угод до укладених раніше договорів. Решта договорів – це договори про закупівлю різного роду товарів та послуг.

Станом на сьогодні, юридичним відділом апарату райдержадміністрації, на підставі розпоряджень Закарпатської ОДА, розроблено проекти розпоряджень про договірну та претензійно-позовну діяльність у райдержадміністрації.

За наслідками наради інформацію доповідача взято до відома та дано рід відповідних доручень керівника апарату.

Виноградівська РДА

 
Питання Про кількість та характер депутатських звернень, які надійшли до райдержадміністрації за І півріччя 2019 року обговорили на нараді Друк
Середа, 31 липня 2019, 10:42

IMG 9049  IMG 9056

31 липня під керівництвом керівника апарату Виноградівської райдержадміністрації Ігоря Вантюха відбулася робоча нарада про кількість та характер депутатських звернень, які надійшли до райдержадміністрації за І півріччя 2019 року.

В ході наради начальник відділу здійснення документообігу, контролю та роботи зі зверненнями громадян Біанна Любка інформувала керівника апарату про кількість та характер депутатських звернень, які надійшли до райдержадміністрації. Протягом І півріччя 2019 року надійшло 20 депутатських звернень. Всі депутатські звернення розглянуті у терміни, визначені чинним законодавством.

Під час наради, керівник апарату райдержадміністрації Ігор Вантюх зауважив, що відповідно до наказу Міністерства Юстиції України за № 414/5 від 21.06.07 року «Про пам'ятку щодо організації роботи із запитами та зверненнями народних депутатів України, а також зверненнями, запитами та запитаннями депутатів місцевих рад встановлено строки виконання основних документів:

- акт Президента України – 30 днів з дати набрання ним чинності, якщо цим актом не передбачено строк виконання визначеного ним завдання;

- запит або звернення: Народного депутата України- протягом 15 днів з дня його надходження, якщо Верховною Радою України не встановлено інший строк;

- депутата Верховної Ради Автономної Республіки Крим – протягом 15 днів з дня його надходження;

- депутата місцевої ради- протягом 10 днів з дня його надходження. Якщо запит ( звернення народного депутата України (депутата Верховної Ради Автономної Республіки Крим, депутата місцевої ради) з об'єктивних причин не може бути розглянуто в установлений строк , надсилається письмове повідомлення суб'єктам внесенння запиту (звернення) із зазначенням причин продовження строку розгляду
Строк розгляду депутатського звернення з урахуванням строку продовження не може перевищувати 30 днів з моменту його надходження.

Запит на публічну інформацію від фізичної, юридичної особи, об'єднання громадян без статусу юридичної особи, крім субєктів владних повноважень, та надання відповіді на запит на інформацію – протягом строку, визначеного статтею 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації».

Інформацію щодо вищезазначеної пам'ятки можна отримати за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/go/v414_323-07

За наслідками наради інформацію доповідаючих взято до відома та дано ряд відповідних доручень керівника апарату.


Виноградівська РДА

 
В райдержадміністрації відбулася робоча нарада Друк
Вівторок, 30 липня 2019, 14:50

IMG 9028  IMG 9032

30 липня під керівництвом заступниці голови райдержадміністрації Єви Данич, за участі: в.о. начальника служби у справах дітей Маріанни Палінчак, директора центру Виноградівського районного центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Елеонори Білкей, начальника юридичного відділу апарату райдержадміністрації Олександра Кіша, та заступниці начальника управління соціального захисту населення Виноградівської райдержадміністрації Ольги Ковач.

В ході наради обговорено нововведення у законодавстві. Зокрема, вивчалася постанова Кабінету Міністрів України від 26.06.2019 року за №616 «Про внесення змін до постанови КМУ від 15 листопада 2017 р № 877», якою затверджено Порядок та умови надання у 2019 році коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на проектні, будівельно-ремонтні роботи, придбання житла та приміщень для розвитку сімейних та інших форм виховання, наближених до сімейних, забезпечення житлом дітей - сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування та осіб із їх числа.

За результатами розгляду прийнято відповідні рішення.

                                                                                                                                                                                              Виноградівська РДА

 
В райдержадміністрації відбувся брифінг військового комісара Виноградівського районного військового комісаріату Друк
Вівторок, 30 липня 2019, 10:50

984321130 липня у Виноградівській районній державній адміністрації відбувся брифінг щодо проведення навчальних зборів резервістів оперативного резерву другої черги, які будуть проведені з 23.09.19 по 02.10.2019 року на території Виноградівського району.

Участь у заході взяли: виконуюча обов'язки голови Виноградівської райдержадміністрації Наталія Костелеба-Веремчук, заступник голови райдержадміністрації Єва Данич, керівник апарату райдержадміністрації Ігор Вантюх, перший заступник голови Виноградівської міської ради Василь Ціцей, військовий комісар Виноградівського районного військового комісаріату Сергій Зейкан.

Під час брифінгу, обговорено питання функціонування та матеріально-технічного забезпечення підрозділу територіальної оборони Виноградівського району.

За наслідками брифінгу інформацію військового комісара Виноградівського районного військового комісаріату Сергія Зейкана взято до відома.


Виноградівська РДА

 
Керівництво Виноградівської райдержадміністрації взяло участь у засіданні тридцять першої сесії Виноградівської районної ради Друк
П'ятниця, 26 липня 2019, 15:26

26 липня у великому залі засідань відбулося засідання тридцять першої сесії Виноградівської районної ради сьомого скликання. Участь у засіданні взяли заступник голови Виноградівської райдержадміністрації Єва Данич, керівник апарату райдержадміністрації Ігор Вантюх, керівники структурних підрозділів райдержадміністрації.

IMG 8902  IMG 8873
На порядку денному депутати розглянули ряд важливих питань, а саме: про затвердження та внесення змін до районних програм, про хід виконання районних програм, про майнові питання,про клопотання сільських рад,про внесення змін до районного бюджету ,про питання фінансової підтримки функціонування батальйону територіальної оборони в тому числі проведення навчальних зборів резервістів оперативного резерву другої черги, які будуть проведені з 23.09.19 по 02.10.2019 року на території Виноградівського району.

IMG 8892  IMG 8881


Виноградівська РДА

 
В райдержадміністрації засідала комісія з розгляду питань, пов’язаних з призначенням соціальних допомог та надання пільг Друк
Середа, 24 липня 2019, 15:39

345211124 липня під керівництвом заступниці голови райдержадміністрації Єви Данич відбулося засідання комісії з розгляду питань, пов'язаних з призначенням соціальних допомог та надання пільг, пільговій категорії населення за «фактичним місцем проживання». В ході засідання розглянуто 40 справ.

За наслідками засідання члени комісії вирішили:

- призначити житлову субсидію – 35 сім'ям;
- відмовити у призначенні житлової субсидії – 0 сім'ї;
- призначити державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім'ям – 2 сім'ї;
- відмовити у призначенні державної соціальної допомоги
  малозабезпеченим сім'ям – 0 сім'ї;
- призначити пільги – 6 сім'ям;
- відмовити у наданні пільг – 0 сім'ї.


Виноградівська РДА

 
В райдержадміністрації відбулася нарада про роботу служби у справах дітей протягом І півріччя 2019 року Друк
Середа, 24 липня 2019, 14:57

8776000  87690000

24 липня під керівництвом заступниці голови райдержадміністрації Єви Данич відбулася нарада про роботу служби у справах дітей з питань соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування на території району за І півріччя 2019 року.

В.о. начальника служби у справах дітей Маріанна Палінчак інформувала, що станом на 30.06.2019 року на території району проживає 30840 неповнолітніх, а також зазначила, що з початку року, працівниками служби проведено профілактичну роботу у 108 сім'ях з 134 неповнолітніми. Батьків попереджено про відповідальність, яку вони несуть за неналежне виховання, навчання та матеріальне забезпечення своїх дітей.

На первинному обліку служби у справах дітей перебуває 295 дітей, з них 117 – дітей-сиріт та 178 дітей, позбавлених батьківського піклування. З них перебувають під опікою/піклуванням та проживають у сім'ях громадян – 187, 42 дітей виховуються в дитячих будинках сімейного типу, 3 – у прийомних сім'ях, 53 дітей перебуває в інтернатних закладах, ПТУ, ВНЗах та благодійних фондах на повному державному утриманні, 8 дітей перебуває на тимчасовому влаштуванні, 2 дітей перебуває в розшуку.

Впродовж звітного періоду набули правового статусу дитини, дитини-сироти та дитини позбавленої батьківського піклування – 31 дитина, з них: 13 – влаштовані під опіку, 10 – на повному державному утриманні, 5 – тимчасове влаштування, 3 – благодійні організації. Скасовано опіку над 14 дітьми у зв'язку з досягненням дитиною повноліття 4 та за заявою опікуна – 2, смерть опікуна – 1, у розшуку перебуває - 2 дітей.

На обліку дітей, які підлягають усиновленню, станом на 30.06.2019 року перебуває 85 дітей. Сформована та постійно поновлюється база даних кандидатів в усиновлювачі, яка налічує 4 подружню пару. За результатами аналізу встановлено, що на обліку служби у справах дітей під опікою знаходиться 178 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, з них отримує державну соціальну допомогу – 166, не отримують зазначений вид допомоги 13 дітей.

На даний час на території району функціонують 10 дитячих будинків сімейного типу (66 вихованці) та 4 прийомні сім'ї (7 прийомних дітей), в яких виховується 73 дітей-сиріт та дітей, позбавлені батьківського піклування.

За результатами наради інформацію в.о.начальника служби у справах дітей прийнято до відома.


Виноградівська РДА

 
Про підсумки проведення позачергових виборів народних депутатів України говорили на робочій нараді Друк
Середа, 24 липня 2019, 10:45

 IMG 8739  8744440

24 липня під головуванням керівника апарату райдержадміністрації Ігоря Вантюха відбулася нарада про підсумки роботи відділу ведення Державного реєстру виборців апарату райдержадміністрації під час позачергових виборів народних депутатів України.

В ході наради, начальник відділу Вікторія Бачкай інформувала, що працівниками відділу виготовлено та передано у відповідності до встановлених законодавством термінів всім дільничним виборчим комісіям уточнені списки виборців, які формувались на підставі звернень виборців як до дільничних виборчих комісій так і до відділу, а також відомостей періодичного поновлення Реєстру від 38 установ та організацій району.

Згідно наказу керівника апарату райдержадміністрації «Про організацію роботи відділу ведення Державного реєстру виборців апарату райдержадміністрації», а також з метою сприяння дільничним виборчим комісіям під час позачергових виборів народних депутатів України, у відділі забезпечено роботу 21 липня 2019 року.

Протягом цього дня в телефонному режимі до відділу звертались голови дільничних виборчих комісій щодо уточнення даних стосовно 40 виборців. Також, 21 липня до відділу особисто звернулись 6 виборців з різних питань.

Наразі працівниками відділу здійснюється прийом та опрацювання повідомлень дільничних виборчих комісій про зміни, внесені до уточнених списків виборців.

За наслідками  наради  інформацію доповідаючих взято до відома та дано ряд відповідних доручень  керівника апарату.                                                             

 Виноградівська РДА

 

 
В райдержадміністрації відбулася робоча нарада Друк
Вівторок, 23 липня 2019, 10:37

IMG 8711  8726000

23 липня за головування керівника апарату Виноградівської райдержадміністрації Ігоря Вантюха відбулася робоча нарада із керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації.

Участь у нараді взяли: начальник та головний спеціаліст відділу документообігу, контролю та роботи зі зверненнями громадян Біанна Любка та Єва Параска, начальник юридичного відділу  Олександр Кіш, начальник відділу організаційної роботи Єва Деяк, в.о начальника відділу культури Олеся Данилець та завідувач сектору туризму та транскордонного співробітництва Валентина Горнецкі.

В ході наради, начальник відділу здійснення документообігу, контролю та роботи зі зверненнями громадян Біанна Любка та головний спеціаліст відділу Єва Параска інформували керівника апарату про результати здійснення перевірок про стан ведення діловодства у секторі туризму та транскордонного співробітництва райдержадміністрації та про стан роботи із зверненнями громадян у відділі культури райдержадміністрації.

Окрім того, під час наради обговорено питання про запобігання корупції у структурних підрозділах державної адміністрації.

За наслідками наради інформацію доповідаючих взято до відома та дано ряд відповідних доручень керівника апарату.


Виноградівська РДА

 
<< Початок < 1 2 3 4 6 8 9 10 > Кінець >>

Сторінка 6 з 312

Виноградівщина

Райдержадміністрація

Поточна діяльність

Послуги

Публічна інформація

Звернення громадян

Прес-центр

president baner

anons_3

drv_baner

mdz baner

library

rajrada

rajvo

M2 UA RU 300x84

ee-banner 

fmap 1

dsvv

gadjacha linija

1111111111111

baner ghestova mova 

petition1 

1111111111111 copy

 
Голова Виноградівської районної державної адміністрації
 
 
ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ ВИБОРЦІВ!
 
original-3498738506
 
 
images
 
konstytucia
ogoloshennya
pidrozdily
kultura
stktor turizmu
apk
dpi
rcsssdm
justycia 2 copy
upszn
stat
golovderzhsluzhba
rkmr
rcz copy
dkz
terinspect praci
pfu
lishosp
eco
365
korupcia
 

bvpd

Flaer Patronat 1 - -400x842

 

soc reklama

2019
Вересень
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      
Слідкуйте за нами на Facebook!
social facebook box blue

Останні новини

Хто зараз на сайті

На даний момент 159 гостей на сайті
1joomla.ru picma.ru mamentyev.ru
© 2005 - 2018 ВИНОГРАДІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
Адреса: 90300, Закарпатська область, м. Виноградів, площа Миру, 5
тел./факс: (03143) 2-33-50    e-mail: vinrda@ukrpost.ua
При використанні матеріалів - обов'язкове посилання на джерело!
Карта сайту