Друк
П'ятниця, 06 квітня 2012, 09:41

СТАНДАРТ

з надання адміністративної послуги архівним відділом Виноградівської районної державної адміністраціїНадання архівних довідок, архівних копій та архівних витягів необхідних для забезпечення законних прав фізичних та юридичних осіб”

 

1. Реквізити органу, що здійснює послугу:

90300; м.Виноградів , вул. Миру ,43, каб.302 архівний відділ Виноградівської райдержадміністрації, тел.  2-12-67;

2. Перелік категорій одержувачів:

Юридичні особи та безпосередньо заявники – громадяни України, що проживають за її межами, іноземці та особи без громадянства, що проживали, або працювали в Україні.

3.Перелік документів, необхідних для надання адміністративної

послуги:

Письмовий запит , заява.

4. Час і строк надання адміністративної послуги:

Строк виконання запиту не може перевищувати 30 днів з моменту його реєстрації. Підставою для відмови є відсутність в архіві документів, необхідних для підтвердження запитуваних відомостей.

5. Нормативно-правові акти, відповідно до яких надається послуга:

Закон України „Про національний архівний фонд та архівні установи”,

„Основні правила роботи державних архівів України”.

6. Забезпечення сприятливих умов надання адміністративної послуги:

На третьому поверсі „Будинку побуту” облаштований кабінет архівного відділу - стіл довідок, де здійснюється вся процедура надання адмінпослуги від прийому заяви до видачі довідки.

7. Опис результату, який повинен отримати одержувач послуги:

Архівні довідки, копії, витяги складаються за встановленою формою на бланку архівного відділу із зазначенням назви документу і засвідчені підписом та гербовою печаткою.

8. Критерії оцінки якості надання адміністративної послуги:

Дотримання терміну виконання адміністративної послуги та відсутність скарг заявників на її надання.

9. Інформація про платність адміністративної послуги:

Згідно з ст. 35 Закону України „Про Національний архівний фонд та архівні установи” надання архівних довідок, необхідних для забезпечення соціально-правового захисту громадян, здійснюється безоплатно.

Інформація про платність тієї чи іншої адміністративної послуги, затвердженої наказом начальника та погодженої управлінням юстиції в районі, у паперовому вигляді знаходиться на столі довідок, в електронному - розміщена на сайті Виноградівської райдержадміністрації.

10. Вимоги до посадових осіб, які безпосередньо забезпечують надання адміністративної послуги, включаючи вимоги до їх кваліфікації:

Вища освіта, фахова підготовка у сфері архівної справи, дотримання

етики у спілкуванні з заявниками.

11. Вимоги до місця надання адміністративної послуги з урахуванням його транспортної і пішохідної доступності:

Надання адміністративної послуги здійснюється безпосередньо в архівному відділі району, місце розташування якого вказані у п.1.

12. Режим роботи адміністративного органу, порядок прийому одержувачів:

Початок роботи - 9.00 год.

Закінчення роботи - 18.00 год.

Перерва на обід - з 13.00 до 14.00 год.

Вихідні дні - субота, неділя.

Прийом  заяв та видача довідок здійснюється у вівторк та  четвер з 9-00 до 18-00.

Розяснення довідкового характеру надаються в будь-який робочий день.

13. Черговість надання адміністративної послуги (здійснення дій та прийняття рішень у випадку перевищення попиту на адмініст-ративну послугу над можливістю ії надання без очікування, у то-му числі терміни і умови очікування надання адміністративної послуги

За зверненням юридичних і фізичних осіб. У випадку перевищення попиту на адмінпослугу заявнику окремо протягом одного місяця у письмовому вигляді повідомляється про перенесення терміну її виконання.

14. Вимоги до інформаційного забезпечення одержувача при зверненні за одержанням та у ході надання адміністративної послуги:

наявність в архіві стенду із зразками заяв та адмінсполуг.

15. Особливості надання адміністративної послуги особам похилого віку та інвалідам тощо.

У зв'язку з тим, що основна кількість заявників є особами похилого віку, то першочерговим правом на одержання адміністративної послуги користуються тільки інваліди.

16. Порядок подачі, реєстрації і розгляду скарг та недотримання стандарту:

Відповідно до Законів України „Про Національний архівний фонд і

архівні установи”, „Про звернення громадян”.

17. Порядок виправлення можливих недоліків наданої послуги . Виправлення можливих недоліків наданої адміністративної послуги здійснюється у робочому порядку.

 

Виноградівщина

Райдержадміністрація

Поточна діяльність

Послуги

Публічна інформація

Звернення громадян

Прес-центр

president baner

anons_3

drv_baner

mdz baner

library

rajrada

rajvo

M2 UA RU 300x84

ee-banner

dsvv

gadjacha linija

IMG 0177 копія
Голова Виноградівської районної державної адміністрації
РУСАНЮК МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ
konstytucia
ogoloshennya
cnap2
pidrozdily
kultura
stktor turizmu
apk
dpi
rcsssdm
justycia_2
upszn
stat
golovderzhsluzhba
rkmr
dkz
dkz
terinspect praci
pfu
lishosp
eco
Untitled-1 copy
 

bvpd

 

soc reklama

2017
Травень
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
Слідкуйте за нами у Твіттері!
twitter-bird-light-bgs

Хто зараз на сайті

На даний момент 59 гостей на сайті
1joomla.ru picma.ru mamentyev.ru
© 2005 - 2015 ВИНОГРАДІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
Адреса: 90300, Закарпатська область, м. Виноградів, площа Миру, 5
тел./факс: (03143) 2-33-50    e-mail: vinrda@ukrpost.ua
При використанні матеріалів - обов'язкове посилання на джерело!
Карта сайту