Управління соціального захисту населення Друк
Неділя, 29 січня 2012, 13:45
 

90300, м.Виноградів, вул. Миру,54 тел./факс: 2-26-02, 2-28-47, 2-31-56

 

IMG 0145


Начальник управління - Курташ Уляна Ігорівна

 

Основні завдання та нормативно – правові засади діяльності:

  • Забезпечення у межах своїх повноважень дотримання законодавства про працю, охорону праці, зайнятість, загальнообов’язкове державне соціальне страхування, пенсійне забезпечення, соціальний захист населення.
  • Удосконалення форм і засад соціального партнерства, організація співробітництва місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування з профспілками та організаціями роботодавців.
  • Призначення та виплата соціальної допомоги, встановленої законодавством, надання субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово – комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого, пічного побутового палива.
  • У межах своєї компетенції управління бере участь у здійсненні комплексних програм поліпшення обслуговування інвалідів, одиноких непрацездатних громадян, а також громадян похилого віку та сприяння всебічному розвитку соціального обслуговування за місцем їх проживання.
  • Забезпечення працевлаштування інвалідів, сприяння здобуттю ними освіти і кваліфікації на рівні, що відповідає їхнім здібностям і можливостям.
  • Сприяння органам місцевого самоврядування в вирішенні питань соціально-економічного розвитку відповідної території.

Основні функції структурних підрозділів, а також прізвища, імена, по батькові, номери телефонів.

Відділ з питань праці та соціально-трудових відносин

начальник - Тупиця Леся Іванівна , тел.2-46-26

  • Сприяння забезпеченню реалізації державної політики у сфері соціально-трудових відносин, безпечної життєдіяльності, оплати, охорони і належних умов праці, зайнятості.
  • Забезпечення у межах повноважень управління контролю за дотриманням законодавства про працю та охорону праці, зайнятість.
  • Формування і організація виконання цільових регіональних програм поліпшення стану безпеки умов праці та виробничого середовища, а також заходів, пов’язаних з охороною праці, передбачених у програмах соціально-економічного і культурного розвитку району.
  • Сприяння ефективному використанню трудових ресурсів, раціональній, продуктивній та вільно обраній зайнятості, продуктивності праці.
  • Сприяння органам місцевого самоврядування у вирішенні питань соціально-економічного розвитку території.
  • Вдосконалення форм соціального партнерства, сприяння організації співробітництва місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування з профспілками та організаціями роботодавцев.

Відділ контролю за призначенням і виплати пенсій та взаємодії з соціальними фондами

начальник - Силенко Єлизавета Михайлівна, тел. 2-28-47.

  • Забезпечення у межах своїх повноважень дотримання законодавства з питань пенсійного забезпечення та соціального захисту населення.
  • Роз’яснення нормативно-правових актів та інформування населення з питань пенсійного забезпечення та соціального захисту через засоби масової інформації.
  • Здійснення контролю за станом призначення та перерахунку пенсій органами ПФУ.
  • Перевірка правильності та своєчасності нарахування, виплати та припинення виплати пенсій.
  • Контроль за дотримання законодавства при виплаті допомог на поховання.
  • Проведення організаційно-роз’яснювальної роботи з питань атестації робочих місць.
  • Контроль за правильністю нарахування пільгових пенсій за шкідливі умови праці.

Відділ соціальних допомог та компенсацій

начальник - Тільняк Оксана Юріївна,тел.2-29-61.

  • Забезпечення соціального захисту громадян шляхом надання всіх видів соціальних допомог, передбачених законодавством з урахуванням складу сім’ї, доходів, віку, стану здоров’я тощо.
  • Організація роботи, пов’язаної з призначенням всіх видів соціальних допомог.
  • Надання роз’яснення громадянам, підприємствам, установам, організаціям всіх форм власності з питань оформлення документів для призначення соціальних допомог, а також сприяння громадянам в одержанні необхідних для цього документів.
  • Забезпечення своєчасного розгляду звернень громадян з питань, що належать до компетенції відділу

Відділ обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці, 

начальник - Меркулова Наталія Василівна, 2-31-79.

  • Сприяння реалізації державної політики у сфері соціального захисту та обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці, які потребують соціальної допомоги та підтримки з боку держави.
  • Сприяння у працевлаштуванні інвалідів, їх професійному навчанні, а також матеріально-побутовому обслуговуванні інвалідів та пенсіонерів.
  • Здійснення разом з відповідними місцевими органами, громадськими організаціями комплексних програм поліпшення обслуговування інвалідів та ветеранів ВВв, одиноких непрацездатних громадян.
  • Вивчення стану матеріально побутового забезпечення та потреб соціально незахищених громадян для внесення пропозицій щодо створення спеціалізованих служб.
  • Організація роботи по наданню встановлених пільг інвалідам, ветеранам війни та праці.

Відділ бухгалтерського обліку та звітності

начальник - Мудра Артур Іванович – 2-72-48.

  • Ведення бухгалтерського обліку, виконання кошторисів по бюджету і кошторисів по спеціальних коштах по плану рахунків, передбачених інструкцією, затвердженою Мінфіном, по меморіально-ордерній формі бухгалтерського обліку бюджетних установ.
  • Здійснення контролю за ходом виконання кошторисних витрат, станом розрахунків з підприємствами, організаціями і громадянами по призначенню соціальних виплат, за правильним і економним використанням коштів бюджетного асигнування.
  • Нарахування і виплата заробітної плати, складання і подача в установлений строк бухгалтерської і статистичної звітності.


Відділ державних соціальних інспекторів

начальник -Менджул-Маринець Лариса Михайлівна– 2-29-61.

  • Забезпечення у межах своєї компетенції дотримання законодавства з питань соціального захисту населення, здійснення соціального обслуговування населення.
  • Здійснення контролю за правильністю призначення та перерахунку соціальних виплат населенню.
  • Здійснення зустрічних перевірок правильності видачі довідок про доходи та майновий стан громадян, які претендують на призначення соціальних допомог.
  • Надання консультацій, розгляд звернень, що належать до компетенції відділу.
  • Забезпечення контролю за правильністю призначення державних допомог малозабезпеченим сім’ям.

Відділ пільг та персоніфікованого обліку

начальник - Панькевич Ірина Василівна –2-28-47

 

  • Забезпечення у межах своїх повноважень дотримання законодавства, що стосується соціального захисту населення.
  • Забезпечення включення до персоніфікованого обліку інформації про осіб, які мають право на пільги відповідно до Законів України: “Про статус ветеранів війни, гарантії соціального захисту”, “Про основні засади соціального захисту ветеранів праці та інших громадян похилого віку в Україні”.
  • Удосконалення методів організації роботи на основі запровадження сучасних інформаційних технологій, використання баз даних та ін.

Відділ взаємодії з громадськими організаціями та ЗМІ

начальник - Мешко Любов Василівна -2-28-47

  • Контроль за виконанням завдань щодо реалізації державної політики у сфері соціального захисту населення.
  • Забезпечення найоптимальніших засобів і форм організаційно-технічної роботи в УПСЗН.
  • Організація підготовки проектів документів.
  • Надання правової допомоги працівникам управління та громадянам.
  • Забезпечення додержання єдиного порядку відбору та обліку, схоронності, якості оброблення та використання документів під час діяльності УПСЗН.

Відділ у справах сім'ї та жінок

начальник  - Ковач Ольга Іванівна


 

Установи і заклади соціальної сфери.

Територіальний центр соціального обслуговування пенсіонерів та одиноких непрацездатних громадян УПСЗН Виноградівської РДА є спеціальною державною установою, що надає послуги пенсіонерам, інвалідам, одиноким непрацездатним громадянам вдома, в умовах стаціонарного, тимчасового та денного перебування, які спрямовані на підтримання їхньої життєдіяльності і соціальної активності.

Цільові програми у відповідній сфері.

  • Програма санаторно – курортного оздоровлення інвалідів війни та праці, пенсіонерів за рахунок місцевого бюджету.
  • Програма забезпечення безперешкодного доступу людей з обмеженими фізичними можливостями до об’єктів житлового та громадського призначення.
  • Програма соціальної підтримки та допомоги ветеранам війни, інвалідам та іншим соціально-вразливим категоріям населення.
  • Програма медикаментозного забезпечення ветеранів війни на 2005 рік.
  • Державна програма зайнятості населення на 2001 – 2005 рр.
  • Національна програма професійної реабілітації та зайнятості осіб з обмеженими фізичними можливостями на 2001 – 2005 рр.
  • Програма підвищення доходів населення області на 2005 р.
  • Програма створення робочих місць, зниження рівня безробіття в сільській та гірській місцевостях на 2005 рік.
 

Виноградівщина

Райдержадміністрація

Поточна діяльність

Послуги

Публічна інформація

Звернення громадян

Прес-центр

president baner

anons_3

drv_baner

mdz baner

library

rajrada

rajvo

M2 UA RU 300x84

ee-banner 

fmap 1

dsvv

gadjacha linija

1111111111111

 

SnowFalling

11111
Голова Виноградівської районної державної адміністрації
РУСАНЮК МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ
konstytucia
ogoloshennya
pidrozdily
kultura
stktor turizmu
apk
dpi
rcsssdm
justycia_2
upszn
stat
golovderzhsluzhba
rkmr
dkz
dkz
terinspect praci
pfu
lishosp
eco
365
korupcia
 

bvpd

Flaer Patronat 1 - -400x842

 

soc reklama

2017
Грудень
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Слідкуйте за нами на Facebook!
social facebook box blue

Останні новини

Хто зараз на сайті

На даний момент 94 гостей на сайті
1joomla.ru picma.ru mamentyev.ru
© 2005 - 2017 ВИНОГРАДІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
Адреса: 90300, Закарпатська область, м. Виноградів, площа Миру, 5
тел./факс: (03143) 2-33-50    e-mail: vinrda@ukrpost.ua
При використанні матеріалів - обов'язкове посилання на джерело!
Карта сайту