Управління соціального захисту населення Друк
Неділя, 29 січня 2012, 13:45
 

90300, м.Виноградів, вул. Миру,54 тел./факс: 2-26-02, 2-28-47, 2-31-56

 

IMG 0145


Начальник управління - Курташ Уляна Ігорівна

 

Основні завдання та нормативно – правові засади діяльності:

  • Забезпечення у межах своїх повноважень дотримання законодавства про працю, охорону праці, зайнятість, загальнообов’язкове державне соціальне страхування, пенсійне забезпечення, соціальний захист населення.
  • Удосконалення форм і засад соціального партнерства, організація співробітництва місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування з профспілками та організаціями роботодавців.
  • Призначення та виплата соціальної допомоги, встановленої законодавством, надання субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово – комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого, пічного побутового палива.
  • У межах своєї компетенції управління бере участь у здійсненні комплексних програм поліпшення обслуговування інвалідів, одиноких непрацездатних громадян, а також громадян похилого віку та сприяння всебічному розвитку соціального обслуговування за місцем їх проживання.
  • Забезпечення працевлаштування інвалідів, сприяння здобуттю ними освіти і кваліфікації на рівні, що відповідає їхнім здібностям і можливостям.
  • Сприяння органам місцевого самоврядування в вирішенні питань соціально-економічного розвитку відповідної території.

Основні функції структурних підрозділів, а також прізвища, імена, по батькові, номери телефонів.

Відділ з питань праці та соціально-трудових відносин

начальник - Тупиця Леся Іванівна , тел.2-46-26

  • Сприяння забезпеченню реалізації державної політики у сфері соціально-трудових відносин, безпечної життєдіяльності, оплати, охорони і належних умов праці, зайнятості.
  • Забезпечення у межах повноважень управління контролю за дотриманням законодавства про працю та охорону праці, зайнятість.
  • Формування і організація виконання цільових регіональних програм поліпшення стану безпеки умов праці та виробничого середовища, а також заходів, пов’язаних з охороною праці, передбачених у програмах соціально-економічного і культурного розвитку району.
  • Сприяння ефективному використанню трудових ресурсів, раціональній, продуктивній та вільно обраній зайнятості, продуктивності праці.
  • Сприяння органам місцевого самоврядування у вирішенні питань соціально-економічного розвитку території.
  • Вдосконалення форм соціального партнерства, сприяння організації співробітництва місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування з профспілками та організаціями роботодавцев.

Відділ контролю за призначенням і виплати пенсій та взаємодії з соціальними фондами

начальник - Силенко Єлизавета Михайлівна, тел. 2-28-47.

  • Забезпечення у межах своїх повноважень дотримання законодавства з питань пенсійного забезпечення та соціального захисту населення.
  • Роз’яснення нормативно-правових актів та інформування населення з питань пенсійного забезпечення та соціального захисту через засоби масової інформації.
  • Здійснення контролю за станом призначення та перерахунку пенсій органами ПФУ.
  • Перевірка правильності та своєчасності нарахування, виплати та припинення виплати пенсій.
  • Контроль за дотримання законодавства при виплаті допомог на поховання.
  • Проведення організаційно-роз’яснювальної роботи з питань атестації робочих місць.
  • Контроль за правильністю нарахування пільгових пенсій за шкідливі умови праці.

Відділ соціальних допомог та компенсацій

начальник - Тільняк Оксана Юріївна,тел.2-29-61.

  • Забезпечення соціального захисту громадян шляхом надання всіх видів соціальних допомог, передбачених законодавством з урахуванням складу сім’ї, доходів, віку, стану здоров’я тощо.
  • Організація роботи, пов’язаної з призначенням всіх видів соціальних допомог.
  • Надання роз’яснення громадянам, підприємствам, установам, організаціям всіх форм власності з питань оформлення документів для призначення соціальних допомог, а також сприяння громадянам в одержанні необхідних для цього документів.
  • Забезпечення своєчасного розгляду звернень громадян з питань, що належать до компетенції відділу

Відділ обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці, 

начальник - Меркулова Наталія Василівна, 2-31-79.

  • Сприяння реалізації державної політики у сфері соціального захисту та обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці, які потребують соціальної допомоги та підтримки з боку держави.
  • Сприяння у працевлаштуванні інвалідів, їх професійному навчанні, а також матеріально-побутовому обслуговуванні інвалідів та пенсіонерів.
  • Здійснення разом з відповідними місцевими органами, громадськими організаціями комплексних програм поліпшення обслуговування інвалідів та ветеранів ВВв, одиноких непрацездатних громадян.
  • Вивчення стану матеріально побутового забезпечення та потреб соціально незахищених громадян для внесення пропозицій щодо створення спеціалізованих служб.
  • Організація роботи по наданню встановлених пільг інвалідам, ветеранам війни та праці.

Відділ бухгалтерського обліку та звітності

начальник - Мудра Артур Іванович – 2-72-48.

  • Ведення бухгалтерського обліку, виконання кошторисів по бюджету і кошторисів по спеціальних коштах по плану рахунків, передбачених інструкцією, затвердженою Мінфіном, по меморіально-ордерній формі бухгалтерського обліку бюджетних установ.
  • Здійснення контролю за ходом виконання кошторисних витрат, станом розрахунків з підприємствами, організаціями і громадянами по призначенню соціальних виплат, за правильним і економним використанням коштів бюджетного асигнування.
  • Нарахування і виплата заробітної плати, складання і подача в установлений строк бухгалтерської і статистичної звітності.


Відділ державних соціальних інспекторів

начальник -Менджул-Маринець Лариса Михайлівна– 2-29-61.

  • Забезпечення у межах своєї компетенції дотримання законодавства з питань соціального захисту населення, здійснення соціального обслуговування населення.
  • Здійснення контролю за правильністю призначення та перерахунку соціальних виплат населенню.
  • Здійснення зустрічних перевірок правильності видачі довідок про доходи та майновий стан громадян, які претендують на призначення соціальних допомог.
  • Надання консультацій, розгляд звернень, що належать до компетенції відділу.
  • Забезпечення контролю за правильністю призначення державних допомог малозабезпеченим сім’ям.

Відділ пільг та персоніфікованого обліку

начальник - Панькевич Ірина Василівна –2-28-47

 

  • Забезпечення у межах своїх повноважень дотримання законодавства, що стосується соціального захисту населення.
  • Забезпечення включення до персоніфікованого обліку інформації про осіб, які мають право на пільги відповідно до Законів України: “Про статус ветеранів війни, гарантії соціального захисту”, “Про основні засади соціального захисту ветеранів праці та інших громадян похилого віку в Україні”.
  • Удосконалення методів організації роботи на основі запровадження сучасних інформаційних технологій, використання баз даних та ін.

Відділ взаємодії з громадськими організаціями та ЗМІ

начальник - Мешко Любов Василівна -2-28-47

  • Контроль за виконанням завдань щодо реалізації державної політики у сфері соціального захисту населення.
  • Забезпечення найоптимальніших засобів і форм організаційно-технічної роботи в УПСЗН.
  • Організація підготовки проектів документів.
  • Надання правової допомоги працівникам управління та громадянам.
  • Забезпечення додержання єдиного порядку відбору та обліку, схоронності, якості оброблення та використання документів під час діяльності УПСЗН.

Відділ у справах сім'ї та жінок

начальник  - Ковач Ольга Іванівна


 

Установи і заклади соціальної сфери.

Територіальний центр соціального обслуговування пенсіонерів та одиноких непрацездатних громадян УПСЗН Виноградівської РДА є спеціальною державною установою, що надає послуги пенсіонерам, інвалідам, одиноким непрацездатним громадянам вдома, в умовах стаціонарного, тимчасового та денного перебування, які спрямовані на підтримання їхньої життєдіяльності і соціальної активності.

Цільові програми у відповідній сфері.

  • Програма санаторно – курортного оздоровлення інвалідів війни та праці, пенсіонерів за рахунок місцевого бюджету.
  • Програма забезпечення безперешкодного доступу людей з обмеженими фізичними можливостями до об’єктів житлового та громадського призначення.
  • Програма соціальної підтримки та допомоги ветеранам війни, інвалідам та іншим соціально-вразливим категоріям населення.
  • Програма медикаментозного забезпечення ветеранів війни на 2005 рік.
  • Державна програма зайнятості населення на 2001 – 2005 рр.
  • Національна програма професійної реабілітації та зайнятості осіб з обмеженими фізичними можливостями на 2001 – 2005 рр.
  • Програма підвищення доходів населення області на 2005 р.
  • Програма створення робочих місць, зниження рівня безробіття в сільській та гірській місцевостях на 2005 рік.
 

Виноградівщина

Райдержадміністрація

Поточна діяльність

Послуги

Публічна інформація

Звернення громадян

Прес-центр

president baner

anons_3

drv_baner

mdz baner

library

rajrada

rajvo

M2 UA RU 300x84

ee-banner

dsvv

gadjacha linija

IMG 0177 копія
Голова Виноградівської районної державної адміністрації
РУСАНЮК МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ
konstytucia
ogoloshennya
cnap2
pidrozdily
kultura
stktor turizmu
apk
dpi
rcsssdm
justycia_2
upszn
stat
golovderzhsluzhba
rkmr
dkz
dkz
terinspect praci
pfu
lishosp
eco
Untitled-1 copy
 

bvpd

 

soc reklama

2017
Червень
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
Слідкуйте за нами у Твіттері!
twitter-bird-light-bgs

Останні новини

Хто зараз на сайті

На даний момент 47 гостей на сайті
1joomla.ru picma.ru mamentyev.ru
© 2005 - 2015 ВИНОГРАДІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
Адреса: 90300, Закарпатська область, м. Виноградів, площа Миру, 5
тел./факс: (03143) 2-33-50    e-mail: vinrda@ukrpost.ua
При використанні матеріалів - обов'язкове посилання на джерело!
Карта сайту